En nog olifantjes, schildpadden, boeddha en giraffen in dezelfde stijl (diverse prijzen)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yinthee schreef:Die andere heeft een voorbeen opgeheven en hoofd hoog, en de derde die ik heb gezien lijkt een beetje op die ik heb alleen dan zn hoofd rechter en nog lager, beetje doods haha. Twijfelde van de week al of ik er een mee zou nemen, vandaag maar gewoon gedaan, haha! Moet er ook nog een plekje voor zoeken, maar dat komt wel goed
Wat moet ik me voorstellen bij een Letterbak?
Jargeau schreef:MyLittleLove schreef:De tas heeft bij mij een hele dag horse-event uitgehouden, incl zware dingen etc
Bij mij ook. Alleen die dunne band was niet fijn op mijn schouder. AU.. Had em ook wel vol.
Ik zag trouwens op een gegeven moment iemand naast mij zitten met dezelfde tas. Wou al bijna vragen of diegene ook in het action topic zat.
MyLittleLove schreef:Jargeau schreef:Bij mij ook. Alleen die dunne band was niet fijn op mijn schouder. AU.. Had em ook wel vol.
Ik zag trouwens op een gegeven moment iemand naast mij zitten met dezelfde tas. Wou al bijna vragen of diegene ook in het action topic zat.
Misschien was ik het welHeb een cognac! Inderdaad die band, dus was eigenlijk niet mogelijk om zo te dragen maar moest wel