Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rudina

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:40

Ik ben ook toe aan een nieuwe toestel, momenteel heb ik de galaxy ace als spoedje gekocht omdat mijn S2 in stukken lag.
En het toestel is voor mij iets gedateerd nu wil ik graag de S4, zat in twijfel tussen de S3 en S4 maar ik vind een camera erg belangrijk en dan presteert de S4 beter.
Maar oh wat een prijzen zeg!!

Ik heb wat rond zitten kijken, en vodefone is op het moment het goedkoopste eerste 6 maanden 30,- daarna 60,- ik denk dat ik bij elke provider wel ongeveer op die bedragen uit kom in totaal.
Ik heb altijd gezegd dat ik niet terug keer bij vodefone en ben nu een tevreden klant van KPN maar als ik die prijzen daar bekijk momenteel.. No thanks!
De reden dat ik eigenlijk niet meer terug wou naar vodefone is omdat ze mij heel hard genaaid hebben ik heb meestal 2 abo's tegelijk ben snel uit gekeken op een toestel en dan gaat mijn 'oudere' toestel naar mijn vriend.
Nu had ik in 2011 een abo bij hun afgesloten, dit is waarschijnlijk verkeerd gegaan want ik was niet tevreden en ging eigenlijk om nieuwsgierigheid terug naar de winkel met de vraag wat het zou gaan kosten als ik de abo op zou gaan zeggen.
Dit kon meteen kosteloos, had een nieuw toestel die een waarde rond de 600,- had en die kon ik houden.

Maar dit merkte ik later wel op mijn abo die nog liep, dat toestel werd zo goed als niet gebruikt en de maandelijkse kosten zaten ineens rond de 100,- bij een abo van rond de 30,-

Nu ben ik wel benieuwd naar mensen die bij vodefone ook een red abo hebben lopen, betaal je ook daadwerkelijk de afgesproken kosten binnen je bundel of ben je ook duurder uit?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:49

sam_antha schreef:
Ik heb ook een vraagje. Ik heb zelf al naar de vergelijking gekeken tussen de HTC one en de HTC one SV maar ik snap de verschillen niet zo goed. Is er iemand die mij het uit kan leggen alstublieft? :)

De One is het vlaggenschip van HTC, de One SV heeft als doel het middensegment te bedienen.
De One SV zou ik niet naar kijken als de Xperia T nog verkocht wordt.

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 09:05

@rudina wellicht kun je bij hi kijken

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 11:46

Ik heb eigenlijk al bij alle providers gekeken, ben toch maar een contract aan gegaan met vodefone :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 12:03

Kim, ik heb simyo, en die gebruikt gewoon het KPN netwerk, dus even goed bereik :j
Ze zijn iets in prijs omhoog gegaan de laatste tijd, maar nog steeds een stuk goedkoper dan andere providers. En je kan alles online regelen, en per maand opzeggen.. ideaal!

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 13:59

Ik ben op zoek naar een nieuw abbo.

moet wel inclusief telefoon zijn.
wat is een fijne telefoon en een goede provider. Ik woon vlak aan de grens dus wel belangrijk dat ie niet telkens overspringt naar duitse netwerk. want dat kost natuurlijk bergen met geld

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 14:43

Gewoon handmatig de provider instellen, dan springt ie niet meer over :) Heb ik ook :j

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:16

Bij ben deed ie dat dus niet. vandaar.
daarnaast heb ik nu 1mbps dus echt snel is het niet

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 22:29

Mandy schreef:
Ik ben op zoek naar een nieuw abbo.

moet wel inclusief telefoon zijn.
wat is een fijne telefoon en een goede provider. Ik woon vlak aan de grens dus wel belangrijk dat ie niet telkens overspringt naar duitse netwerk. want dat kost natuurlijk bergen met geld

Roaming uitzetten..

Wat voor soort abo (hoeveel min,sms en MB) en welk soort telefoon voor welk maximaal maandbedrag?

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 10:32

Hallo. :wave:

Sorry dat ik zo kwam binnen vallen maar ik ben doorgestuurd naar dit topic.

Ik ben al een tijd opzoek naar een smartphone met abbonnement. Het liefst rond de 23,-/25,-. Ik heb nu een Samsung en dat bevalt me wel, dus het liefst ook nog weer een Samsung.
Ik zoek een telefoon met rond de 250/500 MB internet + een paar belminuten en enkel wat smsjes.

Iemand die mij wat kan aanraden?

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:03

Ik denk dat je dat bij Tele2 wel kan vinden, ik heb geen idee hoe het bereik ed daar is maar die zijn wel het goedkoopst. Bij KPN etc kom je al aan de 60 euro met wat jij wilt :j

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:11

begin aub niet met Tele2!! een en al ellende!!

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 12:05

_Sannee schreef:
Hallo. :wave:

Sorry dat ik zo kwam binnen vallen maar ik ben doorgestuurd naar dit topic.

Ik ben al een tijd opzoek naar een smartphone met abbonnement. Het liefst rond de 23,-/25,-. Ik heb nu een Samsung en dat bevalt me wel, dus het liefst ook nog weer een Samsung.
Ik zoek een telefoon met rond de 250/500 MB internet + een paar belminuten en enkel wat smsjes.

Iemand die mij wat kan aanraden?

Wat voor telefoon heb je nu?

Je hebt geen moeilijk eisen als ik het zo lees.

Volgens mij bij GSMTopdeal heb je een Galaxy S3 mini voor 20,- met 500MB, 200 minuten en 50 SMSjes, en het lijkt mij meer dan genoeg.
Betaal je 20 per maand voor en 20,- eenmalig extra voor de telefoon.

Wat betreft Tele2, zolang het werkt werkt het ook echt wel goed.
Als er wat is zijn ze wat minder vriendelijken :j

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 13:47

Mijn eisen

belminuten tussen de 150-200
ik stuur gemiddeld 5 smsjes per maand dus dat zet ook geen zoden aan de dijk
vind goed internet erg belangrijk en altijd bereik.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 18:39

Mag ik hier ook even binnenvallen?
Moet -met een beetje spoed- een nieuwe telefoon + abbo. Heb nu een HTC Incredible S die na 2 jaar echt op is.
Wil er het liefst niet meer dan 25,- per maand aan uit geven. Ik luister altijd muziek, dus kwaliteit daarvan (luister met oortjes) moet echt goed zijn. Verder maak ik veel foto's en internet veel, wel vrij veel op wifi. Batterij moet wel langer meegaan dan mijn telefoon nu doet, die kan ik gerust 3x per dag opladen.
Vind de Xperialijn erg mooi, met name de Z. Maar die is te duur en mij kennende zo aan diggelen. Zat te kijken naar de Xperia T. Zal dat iets voor mij zijn?
Heb ook zitten kijken naar Samsung en HTC, maar kom er niet helemaal uit wat handig is.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 00:10

Waar is de HTC One nu echt het voordeligst incl abo?
Dus niet alleen goede prijs in actie periode maar ook de normale prijs gunstig?

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 11:56

Hoi!!
Ik wil graag een nieuwe telefoon. Mijn keuze ligt op de Samsung Galaxy Note 2.
Heeft hier iemand ervaring met dat toestel? Ik zou graag wat ervaringen horen :)

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 11:59

Kayleigh__ schreef:
Moet -met een beetje spoed- een nieuwe telefoon + abbo. Heb nu een HTC Incredible S die na 2 jaar echt op is.
Wil er het liefst niet meer dan 25,- per maand aan uit geven. Ik luister altijd muziek, dus kwaliteit daarvan (luister met oortjes) moet echt goed zijn. Verder maak ik veel foto's en internet veel, wel vrij veel op wifi. Batterij moet wel langer meegaan dan mijn telefoon nu doet, die kan ik gerust 3x per dag opladen.
Vind de Xperialijn erg mooi, met name de Z. Maar die is te duur en mij kennende zo aan diggelen. Zat te kijken naar de Xperia T. Zal dat iets voor mij zijn?
Heb ook zitten kijken naar Samsung en HTC, maar kom er niet helemaal uit wat handig is.

Dat je zo vaak moet opladen komt waarschijnlijk doordat je batterij 'batterij moe' is. Als je dat bij je nieuwe telefoon wil voorkomen kun je het beste je mobiel vaak uit laten vallen. Dus niet als hij begint te miepen dat ie leeg is aan de lader doen, maar als hij uitvalt omdat hij leeg is aan de lader doen.
Verder heb ik niet zoveel ervaring met telefoons die goed geluid e.d. hebben....

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 16:36

Kayleigh__ schreef:

25 euro en een nieuw sigment toestel gaan niet samen ben ik bang...

i_risss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 17:52

Ik ga een nieuw abbo afsluiten maar ik kan geen telefoon kiezen 8)7

Voor welke zouden jullie gaan?
- Iphone 4 8GB
- Samsung Galaxy S3 mini
- Samsung Galaxy S2 plus

Ik vind een goede camera + goede accu + snelle processor het belangrijkst!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 18:01

Sowieso niet iPhone 4, 8gb is echt heel weinig en de 4 zou ik niet nemen omdat er al 2 andere versies zijn.

i_risss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 18:13

Dat is wel zo.. Maar de telefoon die ik nu heb heeft 512 mb en een kaartje van 2GB dus ik ben eigenlijk al heel blij met 8GB :+

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 18:43

Mijn S4 komt morgen helemaal happy!!

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 18:44

Als je had uitgezocht had je kunnen zien dat de S2 plus gewoon de snellere is. :)

Ik zal vanavond laat of eventueel morgenochtend op jullie posts uitgebreid verder reageren.

i_risss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 19:22

Ik heb alle verschillen allang opgezocht maar ik wil graag wat ervaringen horen :)

In de winkel hoorde ik dat de S2 plus juist weer een 'heel oud' toestel is. Van anderen hoorde ik dat de S3 mini snel vastloopt en dat de Iphone ondanks de 5 MP camera juist hele goede foto's maakt!