Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sam_antha schreef:Ik heb ook een vraagje. Ik heb zelf al naar de vergelijking gekeken tussen de HTC one en de HTC one SV maar ik snap de verschillen niet zo goed. Is er iemand die mij het uit kan leggen alstublieft?
Mandy schreef:Ik ben op zoek naar een nieuw abbo.
moet wel inclusief telefoon zijn.
wat is een fijne telefoon en een goede provider. Ik woon vlak aan de grens dus wel belangrijk dat ie niet telkens overspringt naar duitse netwerk. want dat kost natuurlijk bergen met geld
_Sannee schreef:Hallo.![]()
Sorry dat ik zo kwam binnen vallen maar ik ben doorgestuurd naar dit topic.
Ik ben al een tijd opzoek naar een smartphone met abbonnement. Het liefst rond de 23,-/25,-. Ik heb nu een Samsung en dat bevalt me wel, dus het liefst ook nog weer een Samsung.
Ik zoek een telefoon met rond de 250/500 MB internet + een paar belminuten en enkel wat smsjes.
Iemand die mij wat kan aanraden?
Kayleigh__ schreef:Mag ik hier ook even binnenvallen?
Moet -met een beetje spoed- een nieuwe telefoon + abbo. Heb nu een HTC Incredible S die na 2 jaar echt op is.
Wil er het liefst niet meer dan 25,- per maand aan uit geven. Ik luister altijd muziek, dus kwaliteit daarvan (luister met oortjes) moet echt goed zijn. Verder maak ik veel foto's en internet veel, wel vrij veel op wifi. Batterij moet wel langer meegaan dan mijn telefoon nu doet, die kan ik gerust 3x per dag opladen.
Vind de Xperialijn erg mooi, met name de Z. Maar die is te duur en mij kennende zo aan diggelen. Zat te kijken naar de Xperia T. Zal dat iets voor mij zijn?
Heb ook zitten kijken naar Samsung en HTC, maar kom er niet helemaal uit wat handig is.
Kayleigh__ schreef:Mag ik hier ook even binnenvallen?
Moet -met een beetje spoed- een nieuwe telefoon + abbo. Heb nu een HTC Incredible S die na 2 jaar echt op is.
Wil er het liefst niet meer dan 25,- per maand aan uit geven. Ik luister altijd muziek, dus kwaliteit daarvan (luister met oortjes) moet echt goed zijn. Verder maak ik veel foto's en internet veel, wel vrij veel op wifi. Batterij moet wel langer meegaan dan mijn telefoon nu doet, die kan ik gerust 3x per dag opladen.
Vind de Xperialijn erg mooi, met name de Z. Maar die is te duur en mij kennende zo aan diggelen. Zat te kijken naar de Xperia T. Zal dat iets voor mij zijn?
Heb ook zitten kijken naar Samsung en HTC, maar kom er niet helemaal uit wat handig is.