Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pashon schreef:intigreren staat of valt natuurlijk niet met de school keuze.
Die van ons gaan eerst naar Duitsland, zodat ze de taal goed gaan beheersen, misschien als ze wat ouder zijn en echt dingen moeten gaan leren dat ze wel naar nederland naar school gaan. Maar eerst zien hoe het allemaal loopt enzo.
avaluna jullie gaan dus ook naar Duitsland toe? waar als ik vragen mag?
MISTRAL94 schreef:Openhuizenroute heb ik nooit aan mee gedaan, de serieuze koper komt toch wel. Bovendien vond ik het belachelijke duur zeker als je het ook allemaal nog zelf moet begeleiden.
avaluna schreef:@Nathalie: zoals je wel weet hebben wij dat gedaan. Ik denk dat je goed voor jezelf moet na gaan of het op te brengen is, voor langere termijn en de bank moet er heil in zien, natuurlijk. Hier lijkt het gelukkig goed uit te pakken.
Ik ben erg benieuwd naar wat jullie hier gezien hebben!
Citaat:We hadden ook al bedacht dat we, tegen de tijd dat we echt serieus gaan kijken, daar maar een weekje iets huren..een stacaravan of zoiets om huizen te gaan kijken en omgevingen te scouten.
nathalie2302 schreef:Ik vraag me alleen af of de serieuze gegadigde iets als een 'open dag' nodig heeft om over de streep getrokken te worden. Ik zou het zelf dus niet doen, maar goed...ieder zijn/haar visie
Citaat:Ik denk dat het aan het type huis ligt. Heel veel mensen hebben wel het idee een huis te willen kopen, maar weten niet wat ze willen en vinden de drempel om op afspraak te bezichtigen te hoog. Open huizen route is laagdrempeliger. Misschien krijgen mensen de smaak te pakken en gaan ze echt op zoek naar een huis en als het niet jullie huis is misschien dat van een ander.
Citaat:@MoniqueT- jullie huis is ook echt wel schitterend (helemaal voor paardenliefhebbers), kan me niet voorstellen dat ik uit zoiets ooit zou willen verhuizen