Zo ik heb gisteren even heel wat cd's op mijn Ipod gezet Hebben jullie er ook een hoesje omheen? Ik zit er aan te denken zo'n siliconen ding te kopen voor er omheen
Ik heb bij mijn nano een hoesje van een soort stof ofzo.. Bij mijn eerste touch had ik een siliconen hoesje, maar die iPod is nu gestolen. Bij mijn huidige touch heb ik een hard hoesje van plastic, heel fijn..
Een cd moet je gewoon op je pc zetten en dan in de juiste lijst bij iTunes laten belanden volgens mij importeren of gewoon afspelen ofzo (lang geleden voor mij )
Steef
Geplaatst: 12-07-10 21:53
Pfffff veel frustratie hier
Ik probeer een nummer van mijn documenten naar iTunes te slepen, maar hij pakt hem niet.. Hoe kan dit komen?
Gewoon Itunes openen, cd in de speler en dan begint ie van zelf Heb er gisteren nog 6 op gezet.
Ik heb vanmiddag op marktplaats even twee backcases besteld Moet nu alleen nog een screenprotector, maar die had die man niet meer. Ik hoop datik ze morgen binnen heb Waren maar 4 euro per stuk, heb een mooie paars metallic en een hard roze
Is me ook eindelijk gelukt een account aan te maken bij Itunes en heb dus wat free gamens en apps op mijn Ipod gezet, begin dat ding steeds geweldiger te vinden
Ik heb sinds vandaag mijn nieuwe laptop, alleen is er bij de backup maken waarschijnlijk iets fout gegaan met mijn itunes. Ik kan al mijn muziek nergens meer vinden. Is het mogelijk dat ik itunes opnieuw instaleer in mijn ipod gewoon inplug, zonder dat al mijn muziek van mijn ipod gaat?
Celinee_
Geplaatst: 14-07-10 21:13
Weet iemand hoe je de muziek vanaf je ipod naar itunes kan zetten? Heb net een nieuwe windows en dus geen muziek meer op m'n laptop.