. Zag ze laatst ook voor nespresso op een weggeefhoek staan.                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Of ik kon ruimte voor ruimte titels aankopen, die zijn per woning ongeveer 150.000 euro. Plus natuurlijk de leges. Die kwamen op ongeveer 80.000. Grond denk ik ongeveer 125.000 om te kopen
                                                         Varekaj schreef:Wij hebben metalen rietjes met borsteltje
VanHuisUit schreef:Dat met die rietjes werkt bij mij ook erg besparend bij de Mc
Ghostattack schreef:Consumptie cheques, dat is echt iets typisch Belgisch of niet?
 dit zijn cheques die heel veel medewerkers uit de zorg kregen als beloning voor de inzet tijdens de eerste lockdown en Corona vorig jaar. Ik heb bijvoorbeeld twv €240 (ongeveer) gekregen in die vorm. Ik kan ze gebruik bij Fnac (boeken,muziek en multimedia), Standaard boekhandel, in tuincentra, er doen een hoop restaurants mee die ze accepteren, gift shops, een schoenenwinkel in onze stad...