Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lies schreef:Ik schop deze omhoog, sorry..
Hoe is het resultaat BravoT?
Wij zijn net begonnen (of niet wij, maar de werklui). Alles is eruit gesloopt en de wand is verzet om 20 cm meer ruimte te creeeren, waardoor er nu nét een bad in past. Dus hopelijk over een week of 3 badderen![]()
Ontwerp (het muurtje bij de douche wordt alsnog een glazen wandje om ruimte te besparen);
[ [url=m/uPv4Ks.png]Afbeelding[/url] ]
lies schreef:Prachtig Earth! We hebben geen ruimte voor zo'n groot meubel, door het bad straks, maar ons vorige meubel vond ik ook wel lollig. Had het liefst weer zoiets, al is het alleen maar vanwege de vele opbergruimte. Maarja, keuzes.. Wil graag badderen.
[ [url=m/yG0XwV.jpg]Afbeelding[/url] ]
@Arantes; ben benieuwd naar het resultaat! Goed ontwerp in ieder geval.
Heb wel wat voor foto's, maar bedoel je dan kaal of nog echt de oude badkamer?
Ons bad gaat 170 bij 75 worden.
Urona447 schreef:@lisitano de tweede badkamer is echt absoluut niet mijn smaak maar ik ben zo nieuwsgierig hoe het eindresultaat gaat zijn! Leuk dat het geen standaard badkamer word!
lies schreef:Hartstikke mooi! Ik heb dezelfde tegels voor de wand uitgekozen, een klein deel in roze bij het wastafelmeubel en de rest wit. Wat voor kleur is dit? En welke kleur voeg heb je gekozen?
Maar je bent dus begin september begonnen en nog niet klaar? Wat is dit voor bouwvakkerOf doen jullie het zelf? Je hebt hopelijk een tweede badkamer die je kunt gebruiken. Wij hebben gelukkig een extra douche en wc beneden, maar hoop toch dat het geen twee maanden duurt..
Benieuwd naar de rest!
Scum schreef:Is dat dan speciaal vochtbestendig behang?
Dat met die kommen vraag ik me ook altijd af. Lijkt me niet praktisch met schoonmaken.
superpony schreef:Ik loop een beetje op de zaken vooruit, maar hebben jullie ene plant in de badkamer en zo ja, welke? Wij hebben geen raam, dus er is geen daglicht.
Zoals het nu is, hou ik een mooi hoekje naast hangend toilet over om een grote plant neer te zetten. Maar ML twijfelt nog om de ombouw door te trekken.
Ik wilde sws wel planten, maar kleinere. Daar kan een grotere staan.