Hier begon het rond kwart voor 4 ineens keihard te regenen. Echt niet normaal. Net alsof we midden in het regenwoud zaten zo hard Het heeft voor de rest van de dag alleen maar geregend en nu nog wat miezer. Volgens buienradar hebben we mmorgen hier alleen maar regen
hier de hele nacht regen en het blijft nog wel even regenen ook, zie ik Beetje jammer dat dat nu weer net in het weekend is, door de week zit ik toch op kantoor, in het weekend wil ik klussen op stal en paardrijden enzo
regen, regen, regen en aan de radar te zien tot dinsdagmiddag.... ik heb van de nood een deugd gemaakt door 1 weitje van kunstmest te voorzien toen ik even een tussenstop op stal maakte net.
Al de hele dag "Kat vastgeplakt in Doos" weer. Regen dus. Echt heel erg kan ik het niet vinden. Goed voor de plantjes en het is tenminste weer eens acceptabel warm.
Zou Moeder Natuur niet in de gaten hebben dat we hier nu genoeg water hebben gehad? Nog steeds geen seconde droog geweest.
esje01
Geplaatst: 16-08-15 17:21
Met een hele middag regen voel ik me niet zo schuldig dat ik mijn tijd heb doorgebracht met het kijken naar de dressuur in Aken
Morrie
Geplaatst: 16-08-15 17:31
gohya schreef:
Zou Moeder Natuur niet in de gaten hebben dat we hier nu genoeg water hebben gehad? Nog steeds geen seconde droog geweest.
hier ook niet..... ik kan alweer aquatraining aan gaan bieden in mijn bak...... en zo te zien wordt het pas dinsdagmiddag weer droog. Heb de ezel maar op stal gezet