Bij ons zijn de steigers eraf

De elektriciteit zit er ook al in en de vloerverwarming en vloer komt deze week erin
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

!!!!
, gisteren zijn we de gehele dag aanwezig geweest bij de bouwplaats om de plaatsing van ons huis live mee te maken
, super tof om te zien!
het lijkt wel blokken stapelen! Wij hebben traditionele bouw dus dat gaat een stuk trager..

(ik kom voorlopig niet meer van mijn geluks-wolk af), zie net dat er niet een foto bij zit waarbij het hele huis erop staat, maar dat is alweer achterhaald, want gisteren en vandaag zijn er alweer 4 woningen bij gezet in het rijtje, dus er gebeurd enorm veel deze week
.
)...

) en nu hebben ze er ijzerdraadjes omheen gedraaid dus dat krijg je niet meer los zonder het door te knippen haha.
.
!
, daar woon ik nu
, alleen wel compleet aan de andere kant van de stad!

Tobbes schreef:Je kunt ook gewoon vragen.
Zo mocht ik elke werkdag van 7:00 tot 16:00 mijn woning van binnen bekijken.

. Zeker als die al wist dat het extra tijd ging kosten...
.
..
...
...
...
, voor het eerst in onze woning kijken/staan, spannend
!
Hoef je niet bang te zijn dat ze toch niet op tijd geleverd kunnen worden
Eind van deze maand komt er een nieuwsbrief. De verwachting was dat bij het plaatsen van de binnenmuren er wat vertraging in de uiteindelijke oplevering zou gaan ontstaan, dus ik ben benieuwd!
... Dat soort momenten hebben wij helemaal niet gehad, geen eerste paal, geen hoogste punt, geen kennismakingsborrel met de buren, helemaal niks...
...
! Wat leuk, in november een kijkdag!