Mootje dank je Mooie is dat ik hem nog gekregen heb ook. Mijn vader had hem in huis maar deed er niets mee. Rode is wel leuk maar niet overheersend. zwart/wit past mooi bij de rest ook. Hij is ook echt groot dus vult mooi mn kale muur!
...tis het niet helemaal , plak er nog maar 10 jaar bij ....en no way dat die twee in een soort van zwembroek zouden zitten . Die zijn veel te veel van "wat zal de buurt wel niet denken "
Nic
Geplaatst: 26-10-12 12:04
Haha dat plaatje Lekker vooroordeel over twee oudere duitse alleenstaande mannen
Wat hebben veel mensen last van de buren! Er zijn hier overal regels voor, behalve voor burengeluid, die zijn er wel maar dat is nogal zwakjes m.a.w. je hebt meestal toch geen poot om op te staan. En spelende en schreeuwende kinderen zijn helemaal geen regels voor (tegen) want kinderen mogen zo veel en hard schreeuwen als ze willen, dat willen ze zelfs in de wet vast gaan leggen... (in DLD is dat al)
Volgens de site van BAS (klachten over schiphol) kan het in onze buurt per wijk en zelfs binnen 1 wijk enorm verschillen. Dat heb ik gemerkt
Ik heb af en toe echt geen zin meer in dat klussen
Wij hebben blijkbaar in het hele huis, althans op veel plekken (plafond, muren in hal, toilet) witkalk. Witkalk is een ouderwets product dat ze vroeger gebruikten in vochtige ruimtes, op zich is het niet lelijk, het is helder wit en mat, geeft een mediterraan effect aan je huis. Maar je kan er niks mee Overschilderen en stucen gaat niet, want het laat los. Ook erg fijn is dat ik er pas achter kwam nádat ik van alles geschilderd had. En fixeer (wordt geadviseerd) helpt dus niet voor hele stukken. Zo ben ik af en toe wel 3 dagen ipv 1 aan een stuk muur bezig... Toilet
Jemig Nicol, het zit jullie ook op geen punt mee he?!? (bij ons staan nog een paar huizen vrij..... Héérlijk rustig, schitterend uitzicht en heerlijke (nieuwe) huizen )
oh Nicolletje...wat balen!!! het behangidee is dan weer wel heel erg leuk!!!
Nic
Geplaatst: 26-10-12 12:42
Kentaro schreef:
(bij ons staan nog een paar huizen vrij..... Héérlijk rustig, schitterend uitzicht en heerlijke (nieuwe) huizen )
.... en niet te ver van mijn paard
Het is denk ik momenteel niet de allerbeste tijd om een half- af huis te verkopen
Dat dingen niet mee zitten is trouwens zo'n beetje mijn leven zodra ik de deur uit stap met haast, gaan alle bruggen onderweg standaard open als ik aan kom rijden, dat soort dingen.
Dank je trouwens, ik verliet de Karwei met een stapel van die behangstaaltjes en mijn vriend: Maar het is een ideale manier om goedkoop (bijv. huurhuis, op de 1 of andere manier heb ik altijd [ex]huurhuizen waar de vorige bewoners overal gaatjes in hebben gemaakt) dingen op de leuken. Er zitten zoveel leuke plaatjes bij!
Kentaro
Geplaatst: 26-10-12 12:56
Het is op het moment zeker helemaal niet lekker om iets te verkopen.... Als je de berichten op de radio steeds hoort, ben ik ZOOOOO ontzettend blij dat ons vorige huis verkocht is!!! Had werkelijk niet zo van ons nieuwe huis kunnen genieten als we dat nog niet kwijt hadden geweest....
(maar je kunt natuurlijk altijd een keertje komen kijken )
Nic
Geplaatst: 26-10-12 13:05
Ja grappig, dat andere huis was toen mijn grootste zorg, en ik dacht dat mijn onbestemde voorgevoel met het tekenen van de koopovereenkomst daarvan kwam, maar dat huis was binnen 4 dagen verkocht!
Kentaro
Geplaatst: 26-10-12 13:24
Zo, dus het valt wel mee met je altijd pech..... Wat heerlijk zeg!!
Nic
Geplaatst: 26-10-12 13:33
Het was mijn vriend zijn huis...
Ik heb ook niet áltijd pech, maar wel vaak. Het begint ook mensen op te vallen. Toen ik klein was noemde mijn vader zichzelf Broeder de Vries, omdat hij altijd naar het ziekenhuis of dokter moest rijden met mij.
Hi ik wil mij ook graag melden, zal zo even wat foto's plaatsen.
Heb een nieuwe woning, maar wil het wat meer aankleden alles is nu echt letterlijk WIT Wil het wel strak houden ! maar maybe bepaalde wand een kleurtje geven, of toch de woonkamer omgooien. de indeling is erg raar !HELP
Kentaro
Geplaatst: 26-10-12 18:39
We wachten op de foto's!
Lunakeano
Geplaatst: 26-10-12 18:41
Zijn niet al te scherp ! spijt me
Kentaro
Geplaatst: 26-10-12 18:44
Zo dan, dat ziet er mooi uit!! Voor wat ik zo van de foto's kan zien (inderdaad wat onscherp) denk ik dat ik niet eens een kleurtje aan de muren zou geven! Wel wat kleur aanbrengen middels assesoires zoals kussentjes, wat opvallende plantenpotjes en een kleed op de vloer! Of een mooi wandkleed op de muur!?
Ik zou inderdaad een kleed op de vloer leggen en wat meer kleur brengen door accessoires. Misschien als je het echt strak wilt houden rood en zwart? Of een felle blauwe kleur?
Lunakeano
Geplaatst: 26-10-12 18:51
Ja ik dacht er zelf aan de bank anders om te zetten, en dan de tv aan de kant waar de bank nu staat. En die wand te schilderen, bruin of beige of clay kleur. vind wit en hout ook wel 'n leuke combi. vind het moeilijk omdat ik het wel strak wil houden, maar houd ook wel van een landelijke modrne stijl. Een wand met veel foto's vind ik ook mooi. Die wand waar dat kistje nu staat zeg maar op foto3. En kasten of dressoir Tja kan alleen tegen de wand plaatsen en dan word het al snel zo rechtoe rechtaan !! HMMMMM
Time2Tri
Geplaatst: 26-10-12 18:58
Jeetje Nicolletje , gelukkig is het nog goed gekomen met je muur . Maar wel balen ...dat extra werk .
Ja met kinderen ben je wel in je voordeel in DLD , gelukkig hebben we geen kinderen hier in huis . Verder zijn er wel regels (Hausordnung) over herrie na 22.00 uur en voor 06.00 uur .
@Lunakeano ...Je mist echt wat kleur ...maar wel mooi verder . Ik zou idd met accessoires de boel op fleuren .
Jes
Geplaatst: 26-10-12 19:00
Foto's kan heel goed! Als je om het strak te houden dan of een foto lijst zoekt zoals Marley die heeft (een grote lijst voor meerdere foto's of losse lijstjes maar allemaal in dezelfde kleur en stijl. Als je wat minder strak ook leuk vind is hout en riet inderdaad ook erg leuk!
MMIDV
Geplaatst: 26-10-12 19:49
Als je een strakke fotohandelaar wilt, zou je kunnen kijken voor zo'n zelfde lijst als ik heb. Dan heb je veel foto's zonder dat het rommelig wordt Mooi huis
Wilde morgen naar de sfeerhaard gaan kijken maar dan zijn die mensen nog niet terug van vakantie en zondag kunnen we niet wordt het nog een weekje later...... Ondertussen opzoek naar een oorfauteuil want die wil ik toch wel heel erg graag, maar kan niks leuks vinden. Wilde morgen even naar de kringloop (hun doenook in beslagname name van zaken die failliet zijn) maar ze zijn alleen s morgens open en dan moet ik oud papier ophalen. De woonkamer is me nog steeds een beetje te kaal, dus daar moet voor de kerst toch echt nog wat aan gebeuren