Ik was weer toe aan een nieuw hoedje voor mijn ipad en ben weer eens aan het knutselen geslagen, dit keer er ook maar gelijk een hoesje voor de iPhone bij gedaan
Nee, moet toch ergens anders een instelling zijn neem ik aan. Ik heb ook iPad en iPhone en wat ik op de een installeer wordt toch echt niet zomaar ook op de andere geinstalleerd.
Hmm vreemd, ik heb alleen een iPhone dis dat leek mij het meest voor de hand liggende. Toch maar ff de instellingen doorzoeken dan
Chrissie
Geplaatst: 16-05-13 09:32
Dat kun je oplossen door het knopje automatische downloads uit te zetten Instellingen > iTunes en App Store > selecteren welke je automatisch wil downloaden
Uhmm ik ga over 10 minuten weg, ik heb snel wat muziek op mijn iPhone (4s) gezet, en nu gaat iTunes opeens mijn 'Aankopen overzetten van iPhone van....' (stap 7 van 7)
Kan ik nu mijn kabeltje er wel gewoon uithalen of ben ik dan al mijn gegevens kwijt van alle apps? Want als ie alles moet overzetten duurt t nog wel even... (84 apps )
Jorinda
Geplaatst: 19-05-13 22:45
Even een vraagje... Mijn scherm is gebroken en ik ga er binnenkort mee naar Utrecht om hem te laten maken (reis gratis en gaat sneller dan opsturen), maar nu zijn er 2 best grote stukken uit waardoor andere kleinere stukjes los zitten. Wat is wijsheid? Kan ik er een folie overheen doen om te voorkomen dat de kleine losse stukjes eraf/uit vallen? Of doet dat meer kwaad dan goed?
Maakt vrij weinig uit. Een gebroken scherm betekent alleen maar dat de glasplaat kaduuk is, niet wat er onder zit. Als jij je veiliger voelt qua splinters kan jij gewoon een folie er overheen doen, maakt niets uit. Don't worry, scherm is redelijk goed te vervangen en zelfs al zou hij in twee losse helften zijn is het nog makkelijk te repareren
Welke app voor de ipad is geschikt om teksten mee te maken. Ik zoek iets wat te vergelijken is met microsoft words, maar kom alleen maar van die tutorials tegen.
Volgens mij kan je Pages daarvoor downloaden, ik weet niet zeker of deze ook voor iPad is maar je kan het proberen. Dit is onderdeel van het pakket Apple's iWork suite. Volgens mij kost deze €7,99. Keynote is ook een goede app
Over het algemeen zijn de Apps die met word documenten werken zeer beperkt. Verwacht echt super super basic functionaliteit van word. Pages is niet handig als je over en weer wilt van pages naar word, omdat pages de Mac versie van word is die werken niet echt vlekkeloos samen.
Ik heb zelf quickoffice, maar die vind ik zeer beperkt.
Denk dat dat ook wel wat gaat kosten.. Ik gebruik voor makkelijke aantekeningen gewoon even de standaard Notities app maar ik zou het ook handig vinden om eventjes 's avonds mijn huiswerk nog even door te kunnen lezen op mn iPhone!