Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manzano

Berichten: 24016
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:11

TeeGee schreef:
Ik heb straks een date met vriendje bij de Hubo, huisnummer bordje uitzoeken :D

Romantisch :')

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:15

Ja die zijn ook gaaf, maar je moet ze wel net even vinden :+ is nogal een groot gebied.

Zo de vakantie is geannuleerd! Dat doet toch wel een beetje pijn, eindelijk zouden we naar Portugal gaan. Maar goed we hebben een goede annuleringsverzekering dus het kost ons niks......
Nu makelaar van ons nieuwe huis nog even vragen of hij een briefje wil maken als bewijs dat we echt binnen de 30 na thuiskomst gaan passeren. Wil hij vast wel doen.
Moet eerst nog wel even 600 betalen, hoop dat snel terug te hebben.

Ja wij ook bij de makelaar maar omdat het heel laat werd, omdat er fouten inzaten, hebben we twee exemplaren meegenomen en 1 de volgende dag terug gebracht ;)
De koper had toen al wel getekend.

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:20

Ka, Niet een mooi bokt-bordje :')
Balen dat vriendje vergeten te tekenen is en de vakantie geannuleerd is! Maar het is voor een goed doel ;)

Nic

Berichten: 9472
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Ik ben kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:27

Wij moesten toen ook onze vakantie annuleren nu je het zegt...
Iedereen zei 'dat kan niet met een koophuis, alleen huurhuis' maar sommige verzekeringen doen het wel, andere niet.
Zeker een goeie om op te letten als je een verzekering afsluit :j kleine letters

Wij hebben zo'n leuk huisnummertegeltje uit Spanje meegenomen.

manzano

Berichten: 24016
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:30

Vind het ook best apart dat je voor zoiets kan annuleren. Datum heb je toch zelf in de hand.... Je hoeft er evt niet eens bij aanwezig te zijn.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:41

Ik had er ook nog nooit van gehoord hoor manz, dus ik heb gewoon even geïnformeerd bij onze verzekering en daar kon het wel. Nou kwam goed uit natuurlijk en maak ik er gebruik van. Als het niet had gekund weten we niet wat we gedaan hadden trouwens.
Er zit wel de voorwaarde aan dat je 30 dagen voor vertrek of 30 dagen na thuiskomst moet passeren.
Weet niet of ze ook nog kijken naar het verschil feitelijke en juridische overdracht. Als de feitelijke ook kan, maar de datum van juridisch passeren niet zo veel meer uit.
Geen idee wat ze daarmee doen en dat kon die man van de verzekering mij ook niet vertellen :+
Is voor ons ook verder niet van belang.

Mootje
Berichten: 15719
Geregistreerd: 19-01-08

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 15:45

Haha, verzekeringen zijn wel vaker apart. Ik had een autoruitverzekering gesloten NADAT ik een rolberoerte had gekregen van de kosten van mijn nieuwe voorruit. Belde toch mijn verzekering, want dat moest van de Carglass :+ Heb duidelijk aangegeven dat de schade eerder gebeurd was en kreeg toch mijn ruit a 1200 euro vergoedt :o

Nic

Berichten: 9472
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Ik ben kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:02

manzano schreef:
Vind het ook best apart dat je voor zoiets kan annuleren. Datum heb je toch zelf in de hand.... Je hoeft er evt niet eens bij aanwezig te zijn.

Wij konden dat niet met koopgarant :n Dat moest allemaal vlug-vlug.
Wij moesten annuleren voor de sleuteloverdracht.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:25