Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Texas1 schreef:Ariebombarie: Wat vind je duur???? Wij hebben ook een (duur) boxspring van eastborn... Super blij mee! En ook heel chique! Waren €5500,- kwijt, incl dekbed, kussens, molton, lakens etc. Hebben een electrische overigens! Echte aanrader!!! maar wel weer 1000 duurder dan een normale.
Natasja: helemaal mee eens. Daarom heb ik er ook in geinvesteerd en er een studie van gemaakt zo ongeveer hahahaha... Heb een whiplash zowel in onderrug als bovenrug/nek dus vond het wel belangrijk!
Texas1 schreef:Aribombarie: Duur hoeft ook niet altijd beter te zijn... maargoed.. ben gaan liggen en gaan kijken wat ik fijn vond. Heb ook op paardenhaar gelegen (swiss sense en Hastens) beide lag het niet! maar was wel 10.000 eurotjes... Gezien je hernia`s begrijp ik je helemaal! Ik heb ook een speciaal kussen, was ff wennen... maar het werkt wel! Normaal zou ik niet 100 euro voor een kussen geven, maar kreeg het erbij!
El75 schreef:Ik vond de buitenkant ook helemaal niets toen ik voor het eerst een foto zag. Wilde daarom in eerste instantie niet eens gaan kijken...... Ben er nu aan gewend maar zou het zelf niet zo bouwen.
Woning ligt in Belgie vlak bij de Nederlandse grens.
ditano schreef:Sorry ben geen trouwe poster, maar spiek hier wel altijd binnen en moet nu effe reageren .
@Ariebombarie Gave vloer heb je in de slaapkamer .
@ El75 ...Gaaf !!! Ik dacht eerst dat je in DLD woonde ...
XoNo schreef:Ik wil eigenlijk ook een 220cm lang bed. Mijn vriend is een krappe 2m en kan nooit lekker languit liggen, je ligt tenslotte ook niet met je harses tegen het hoofdbord aanEn dan het liefst 180cm breed. We hebben nu 160cm, dat kan ook prima, maar ik houd wel van een beetje ruimte. Kunnen we tikkertje spelen in bed