Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nathalie2302 schreef:welkom Sanne
gefeliciteerd Mae, nu is het helemaal 'echt'!!!
@Corinne- wij gaan ook voor de zekerheid van eerst verkopen en dan pas kopen.
Zijn er hier ook mensen die het anders doen trouwens? Die bijv. voor hun droomhuis niet de kans zouden willen lopen om het te
'verliezen" terwijl hun eigen woning nog niet verkocht is? (Ik weet niet eens of nu tijdens de financiele misere een overbrugginshypotheek nog zou kunnen). Wij hebben nu via Interent een huis op het oog dat heel aardig lijkt te voldoen aan onze wensen, Edgar gaat er volgende week kijken als hij toch voor zijn werk in het zuiden is (en eigenlijk hoop ik dan aan 1 kant dat er toch iets niet aan voldoet(omdat we er nog niet actief voor kunnen gaan)
rustig blijven doorademen Pashon!
Pashon schreef:brainless denk dat het daardoor komt ja hahahah![]()
al zou ik zelf ook echt niet in friesland willen wonen, trekt mij totaal niet. ik kom Drenthe niet uit althans niet om verder NL in te gaan.
Gefeliciteerd hoor, positief blijven ze bedenken zich vast niet.
welkom nathalie!
komt niet zoveel papierwerk bij kijken hoor, onze makelaar regeld alles het enige wat wij moeten doen is her en der een handtekening te zetten.
mistral, duitsland kent inderdaad andere tijden qua school maar waarom moet dat een probleem zijn?
tevens mogen ze gewoon in nederland op school als je binnen zoveel km van de grens woont.
Wij zijn gister bij "ons" huisje wezen kijken in Duitsland om de laatste dingen te bespreken (hadden een optie op een huis daar) echter hebben we gister het bouwkundig rapport binnen gekregen en we hebben ons direct teruggetrokken. wil je er veilig wonen moeten we voor ruim een ton gaan verbouwen en om dat te doen met 2 kleine kinderen zien we niet zitten.
Vind het echt enorm jammer, maar gelukkig zijn we er nu achter gekomen en niet als we al getekend hadden enzo