Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De nisbreedte is 560 mm en de minimale nisdiepte is 490 mm. Hier kan een standaard kookplaat in. Kijkt u anders eens op Keukenloods.nl. Daar vindt u voldoende kookplaten voor deze standaardmaat. De kookplaat is uw eigendom en mag u weer meenemen als u gaat verhuizen. De perilex heeft een 2 fase aansluiting.
Citaat:Deze vraag begrijp ik niet. In de woning is een groepenkaart waarop de bewoner kan zien welke groepen er zijn en wat er op is aangesloten.
Citaat:U krijgt nog een informatiebrochure met alle technische informatie. Er worden 3 zonnepanelen geplaatst met een vermogen van rond de 400 WP per paneel. Verder is de ruimte apart te verwarmen.
Achterom schreef:Drie zonnepanelen? Verwacht dan maar een flinke elektriciteitsrekening
karuna schreef:En het huis zal neem ik aan ook stevig goed geisoleerd zijnen je hebt geen kosten meer voor de gasaansluiting.
Ik heb overigens een keramische kookplaat, een losse met drie pitten met een gewone stekker. Dit kookt meer dan uitstekend en voldoet ook bij koken voor meer mensen. Ik heb eigenlijk ook nog nooit de maximale stand nodig gehad met koken, ook niet voor vlees of pannenkoeken![]()
Wat werkt daarin om sneller te koken is de waterkoker gebruiken om alvast het water te koken waar je aardappelen, rijst, pasta of groente in gaat koken.Dan hoeft je kookpit niet het volle vermogen te gebruiken (hoeft anders ook niet duurt alleen wat langer
)