Gelukkig pakte het bij jullie goed uit. Hier nu al meerdere verschillende tekeningen ingeleverd maar helaas. Echt een drama vaak he..
Birdie60
Geplaatst: 21-10-22 15:57
Hier doen ze sinds 1 januari ook moeilijk sinds zeeland bij Uden hoort
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-22 15:58
Birdie60 schreef:
Je snapt toch niet waarom..
anca
Geplaatst: 21-10-22 17:18
horsii schreef:
Gelukkig pakte het bij jullie goed uit. Hier nu al meerdere verschillende tekeningen ingeleverd maar helaas. Echt een drama vaak he..
Ja deze keer is het gelukt. De keer ervoor ook niet hoor. Kwam er niet door. Terwijl je dan 3kwart jaar later ergens anders in t dorp een uitbouw ziet gelijkend aan die van ons die niet mocht.
En soms zie je een uitbouw waarvan je je afvraagt hoe die ooit toestemming hebben kunnen krijgen. Die willekeur vind ik zo erg.
ista
Geplaatst: 21-10-22 17:45
Birdie60 schreef:
Hopelijk hebben jullie binnenkort goedkeuring voor de dakkapel, wat een gedoe zeg
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-22 11:04
Charaz schreef:
Hopelijk hebben jullie binnenkort goedkeuring voor de dakkapel, wat een gedoe zeg
Ik vrees helaas dat die goedkeuring nooit komen gaat..
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-22 14:32
Nou alsof het nog niet genoeg dompers zijn, doet de aannemer moeilijk. Zou oktober starten. Te druk blablabla. Ben er nu al klaar mee kom gewoon je afspraak na. Vanmiddag opnieuw contact.. Maar vrees dus een andere aannemer zoeken dus zal wel nog minstens een jaar wachten zijn dan.
Nou 21 november gaat hij toch starten. We gaan dus zelf de fundering etc uitgraven en deel sloopwerk doen. Als het meezit komen volgende week de draagbalken. Zoiezo zouden we al een deel zelf doen.
Van het weekend de mest aanhanger weer geleegd. Rot klus. Hopelijk komen we gauw een redelijk geprijsd kiepertje tegen.
Vanmiddag lekker even aan de lange lijnen gewerkt met de oudste. Wel maar kort, paddock mul voor haar ivm pees. Jongste even opgejaagd. Verder buikgriep hier dus vooral veel naar het toilet rennen.
Ik verwacht dus binnen twee weken een goede sloop update.
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-22 11:43
Nog steeds super blij met onze verhuizing.
Bijna gaat de grote verbouwing beginnen. En zeer waarschijnlijk heb ik per januari een nieuwe baan. Totaal buiten m'n comfort zone.
Ja die zijn hun gewicht in goud waard, zo braaf. Ondanks dat ze echt pittig kunnen zijn blijven ze wel heel braaf. Zo jammer dat de oudste niet meer fanatiek gereden kan worden. Je kan hier heel mooi rijden.
Anoniem
Geplaatst: 27-10-22 11:50
Spannend die verbouwing en je nieuwe job! Heerlijk toch zo die ruimte en de rust.
Ja nog even een ding afwachten wat mondeling besproken was maar niet in het contract staat. En dan kan ik tekenen. Flink wat te leren dan. Ben heel benieuwd.
En de rust en de ruimte is heerlijk. En een heel fijn dorp.
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-22 13:44
Keuken laten intekenen, nu even nadenken erover en kijken wat het scheelt aks we de apparatuur zelf kopen. Keuken lijkt donkerder, is espresso eiken. Grote koelkast, grote vriezer, twee combi magnetrons, vaatwasser, heet water kraan, kookplaat met afzuiging geïntegreerd. 390 kastenwand 305 bij 120 eiland
Ja ik ga eerst even voorwerken en dan starten met de opleiding tot dialyse verpleegkundige. Na zoveel jaren aan het bed iets totaal anders. Moet dan dus ook nog een hoop leren, maar hè daar is de opleiding voor. Nooit te oud om te leren.
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-22 18:55
Kolom en balken om het huis op te vangen voor de aanbouw zijn besteld. Komen volgende week. Kozijnen komen ook volgende week. Trekker getankt. Lekker gerommeld.
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-22 11:47
Even een heel trots momentje Nadat de paarden bedacht hadden echt niet alleen op stap te gaan. Vandaag toch de stoute schoenen aangetrokken. Normaal interesseerde het me niet zo dat de achter blijver ging rennen maar de oudste heeft een oude maar stabiele peesblessure dus dat waag ik er nu niet meer op.
Eerst 1,5 km met de oudste en dat is ook de grootste drama queen. Een x achteruit gelopen maar been en een tikje en ze vervolgde de weg in draf. Lekker relaxed gestapt aan lange teugel. Jongste was rustig in de paddock, twee x een sprintje.
Met de jongste daarna 2,6 km. Ook twee galopjes en stuk draf. Zij was wat onrustiger, veel hinniken maar super braaf. Oudste stond op het stenen stukje voor stal. Met eten. Twee x heen en weer lopen maar toen rustig eten en naar de buur paarden kijken .
Verder is vriend het tuin hek repareren en verder isoleren van de zolder. Ik zo werken.