Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjanB schreef:Renee1991 schreef:Nice, dat gaat lekker! Komen er wel weer dakkapellen voor terug of dat niet?
Dat intern verhuizen is ook wel herkenbaar
Ja komen weer terug, deze zijn zo rotdus die moesten er maar af..
[ [url=m/7zBIqk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rosanna1990 schreef:Wij hebben goed nieuws! We mogen de bouwgrens op 5 meter zetten i.p.v 8 meter.
Op voorwaarde dat de buren dit ook gaan doen. Nu heeft onze tekenaar even wat uitzoekwerk gedaan, ontdekt wie de kopers zijn van de andere kavel en de stoute schoenen aangetrokken en die mensen rechtstreeks benaderd. En zij willen dit ook graag dus we kunnen dit nu neerleggen bij de gemeente.
Dit is heeeel fijn, want daardoor kunnen we het grotere huis bouwen (hadden al 2 versies liggen mocht dit niet lukken)
MarjanB schreef:Jullie zijn allemaal goed bezig! Lees trouw mee maar zo druk om niet elke keer te kunnen reageren.
Hier ondertussen weer een bult werk gedaan
Van t weekend weer stukwerk gebikt..
[ [url=m/4GpFtC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qPoKrS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tussendoor gehooid
[ [url=m/xltqGf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moesten we gisteren op stel en sprong intern verhuizen
[ [url=m/RtQAhw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mg5fWP.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het voorhuis wordt nu voorzien van isolatie en de oude dakkapellen gesloopt
[ [url=m/12YZgm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IEzBkH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shiloh schreef:Gaat lekker bij iedereen zo!
Hier komt de datum van de sleutel langzaam dichterbij. Mijn zus zit nu bij de notaris voor de overdracht van haar eigen huis.
In mijn eigen huis druk met inpakken nog altijd. Bovenverdieping zit zo goed als in dozen. Deze week begin ik in de berg kasten dit weekend komt een vriend helpen om meubels te demonteren.
Nog 10 nachtjes slapen
PSvanLot schreef:Het is nu echt los… de kozijnen zijn er uit, morgen komen ze de gevel slopen.
[ [url=m/huQG5C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een nood minihuisje.. morgen zeil hangen.
[ [url=m/6IPIfN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoop dat het snel 5 augustus is!!