996981 schreef:Ja precies. Wat ik weet. Dat betekent iets als: “als ik het me goed weet te herinneren” of “van horen zeggen”.
Daarnaast staat een eventuele diagnose en de daarbij horende symptomen los van de oorspronkelijke aansprakelijkheidsvraag.
Volgens mij kunnen we op Bokt niet veel meer
doen dan haar sterkte wensen en wijzen op het feit dat het verstandig is juridisch advies in te winnen. Ieder ander type bericht kan ervoor zorgen dat ts de behoefte voelt zich te verklaren of verantwoorden, waardoor ze wellicht te ver uitdiept op haar persoonlijke situatie, wat zich in de toekomst weer tegen haar kan keren. Lijkt me alles behalve wenselijk. Voor TS is die situatie misschien nu niet te overzien door de stress waaronder ze staat. Laten we dan alsjeblieft als Bokkers verstandig met deze hulpvraag omgaan….
Dat is precies wat ik bedoel, alleen iets zachter/beter verwoord. De situatie is voor TS vreselijk. Maar je ontkomt er niet aan dat mensen dan vragen gaan stellen. Dan komt er een stukje info, want eigenlijk wil je niet meer kwijt, maar daar komen ook reacties op. En voor je het weet, heb je meer verteld dan je eigenlijk wilt. En het is gewoon niet altijd handig om info online te zetten over een "zaak" die loopt. Dit is niet in de categorie "mijn kat is al 3 dagen niet thuis", maar gaat over zwaardere, diepe dingen waarbij justitie misschien zelfs wordt ingeschakeld. Iemand zegt "dan laat je het topic verwijderen". Maar zo werkt het niet. Ik hoop dat TS snel de juiste hulp krijgt.