Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DewiRox schreef:Wat een leuke reacties! Hij is dus aan de zijkant open aan de kant van het raam, dus als de la dicht is dan komt er via die kant wel nog frisse lucht bij. Maar inderdaad laat ik hem overdag ook vaak nog een stuk open staan, vooral als ik toch op werk ben.
Wat een goede tip van die flexa app, ga dat morgen met daglicht even proberen. Het heeft inderdaad ook geen haast om hem te verven.
@CCCCC, mochten jullie geverfd hebben dan ben ik erg benieuwd naar de kleur op de muur!
Naath86 schreef:Ik had hier van de week ook al gevraagd naar verschillende kleuren groen. Ik ben uiteindelijk bij Puur Hardsteen uitgekomen van Flexa.
[ [url=m/r0usEW.png]Afbeelding[/url] ]
Ik ben er alleen nog niet over uit welke kleur erbij moet...
[ [url=m/Q7jmhD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb overigens veel de Flexa app gebruikt, echt ideaal!
Naath86 schreef:Ik had hier van de week ook al gevraagd naar verschillende kleuren groen. Ik ben uiteindelijk bij Puur Hardsteen uitgekomen van Flexa.
[ [url=m/r0usEW.png]Afbeelding[/url] ]
Ik ben er alleen nog niet over uit welke kleur erbij moet...
[ [url=m/Q7jmhD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb overigens veel de Flexa app gebruikt, echt ideaal!
noviceh schreef:Een dracaena? Of de polyscias fabian
Yv_ schreef:noviceh schreef:Een dracaena? Of de polyscias fabian
Thanks! Die zijn me iets te gewoontjes (en volgens mij heb ik al iets soortgelijks als die polyscias in het raam staan), maar het zoeken op die namen bracht me wel bij de plant die het gaat worden: Alocasia Zebrina van 120 hoog in een toffe grote pot. Hij mag van mij doorgroeien tot 160 ongeveer.
Rinske schreef:Wat een hoop leuke ideeën komen er hier toch weer voorbij! Ik heb afgelopen week een wand in onze slaapkamer behangen, en gisteren een in Lizzy's slaapkamer. Onder het motto "ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan" aan de slag gegaan. Super leuk om te doen, en ik vind het resultaat echt zo mooi geworden! Had alleen bij het behang van Liz beter rechts kunnen beginnen, want nu zit er wel witte ruimte links langs de dieren en rechts zijn ze wat afgesneden. Dat vind ik dan weer jammer. Volgende keer niet de instructies volgen.
Nu nog passende kleuren verf voor op de muren erbij zoeken.
[ [url=m/VkaKjN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pR6KJQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Otvc4t.jpg]Afbeelding[/url] ]