Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:PSvanLot schreef:Ben bang dat het sparen straks weer wat minder wordt als we weer uit eten, lunchen, feestjes mogen hebben straks.
Daar blijft nu echt veel van over!
Dat gaat hier gewoon allemaal ri thuisbezorgd en speciaalbiertjes kopen
VanHuisUit schreef:Als je bij AH de huismerken pakt, de -35% aanbiedingen en de bonus kun je echt prima goed en goedkoop je dagelijkse boodschappen doen. Ik vind het een fijne winkel. Voordeel bij mij is dat het bij mij ook nog eens echt om de hoek is, dus hoef niet met auto, ben geen parkeergeld kwijt en kan gaan wanneer ik wil dus geen voorraad (waarvan je van de versproducten toch vaak wat weggooit).
Vooral dat met de auto moeten en parkeergeld kwijt zijn is hier in de grote stad wel een dingetje met boodschappen doen. Je kunt dan zeggen, dan ga je toch op de fiets, maar met veel boodschappen fietst dat ook weer niet makkelijk... en ik ben het zo gewend dat ff een boodschapje doen![]()
Vind het ook altijd wel een sport om goed te eten en drinken en toch goedkoop uit te zijn. Doe ook vaak vega(n), dat scheelt ook best veel.
Ben geen zegelplakker maar begrijp dat je het doet. Wist het trouwens niet van die 3%.
Dat is ook een goed idee Purny, een dichte spaarpot voor muntgeld.
Ik heb sinds een paar maanden geen eigen paard meer. Wel mijn hele leven gehad. En ja, toen spaarde ik minder / soms vrijwel niets. Maar je had wel een eigen paard. Da's toch wel goud waardAls ik weer een eigen paard heb moet ik gewoon ongeveer 6 uur per week extra werken / inkomen hebben standaard anders lukt het me niet. Nu stop ik het geld wat ik overhoud doordat ik geen paard heb én het extra werken dus in die grote uitgaven spaarpot die bestemd is voor mijn nieuwe keuken
BarbaraNova schreef:Ja wat paarden kosten met alles er op en er aan
Ghostattack schreef:BarbaraNova schreef:Ja wat paarden kosten met alles er op en er aan
Ik ben maandelijks net zoveel kwijt als alle andere vaste lasten bij elkaarEn dan heb ik op dit moment geen les en koop ik heel weinig spullen. Moet wel zeggen dat ik twee paarden heb waarvan 1 op een dure pensionstal.
corinep schreef:fokfanaat schreef:je kan voor kinderen vaak ook 2e hands leuk merkspul kopen voor weinig. Die verslijten het vaak toch niet
Ssssst niet als mensen als zonnebloem stoppen met teveel kopen
Dispar_Vulgo schreef:PSvanLot schreef:Ik spaar bij de AH. De koopzegels leveren 3% rente op, dat krijg je echt nergens meer.
...
Ik vraag me altijd al oprecht af of koopzegels wel echt zo gunstig zijn.
Is AH de winkel waar je zonder koopzegels ook altijd boodschappen zou doen? Of is er een goedkopere supermarkt in de buurt?
Het zou me niet verbazen als AH (ruim) 3% duurder is als een andere supermarkt in de buurt. Dan ben je je winst al kwijt.