Snorlex schreef:Ik heb al bijna een maand geen nieuwe kleding gekochtnog 11 te gaan haha.
Binnenkort nog wel even nieuwe panty’s halen, maar thats it (for now)
Vet goed!
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Snorlex schreef:Ik heb al bijna een maand geen nieuwe kleding gekochtnog 11 te gaan haha.
Binnenkort nog wel even nieuwe panty’s halen, maar thats it (for now)
.
) xZiva_ schreef:Hier idd ook geen kleding gekocht, omdat ik flink aan het afvallen ben en hoop binnenkort wat in een maat kleiner te kopen![]()
Wel een leuke goedkope pyjama omdat ik die echt nodig had, en pyjama's eigenlijk altijd goed zijn (zelfs als ze 5 maten te groot zijn)
Dekentjes naar het asiel gebracht ook, daar zijn ze altijd wel blij mee. Lori schreef:En hoe gaat het met iedereen? Hier vandaag ook weer verschillende dingen de deur uitgegaan en afgelopen weekend al de wol in vacuümzakken gedaan en een deel aan de kant voor weg.Dekentjes naar het asiel gebracht ook, daar zijn ze altijd wel blij mee.
@NoLimit, Succes met alles regelen voor de verhuis. Is toch een zoektocht naar het buitenland he. Staat hier ook op de planning echter nog geen weet of het vroeg of laat wordt.
thirteenn schreef:Lori schreef:En hoe gaat het met iedereen? Hier vandaag ook weer verschillende dingen de deur uitgegaan en afgelopen weekend al de wol in vacuümzakken gedaan en een deel aan de kant voor weg.Dekentjes naar het asiel gebracht ook, daar zijn ze altijd wel blij mee.
@NoLimit, Succes met alles regelen voor de verhuis. Is toch een zoektocht naar het buitenland he. Staat hier ook op de planning echter nog geen weet of het vroeg of laat wordt.
ik ben in mn sociale contacten aan het ‘ontspullen’ telt dat ook?
thirteenn schreef:Lori schreef:En hoe gaat het met iedereen? Hier vandaag ook weer verschillende dingen de deur uitgegaan en afgelopen weekend al de wol in vacuümzakken gedaan en een deel aan de kant voor weg.Dekentjes naar het asiel gebracht ook, daar zijn ze altijd wel blij mee.
ik ben in mn sociale contacten aan het ‘ontspullen’ telt dat ook?
) NoLimit_93 schreef:Vriend en ik gingen donderdag/vrijdag opruimen maar zaten nog niet op één lijn![]()
Ik wil het weggooien als ik denk het de laatste 3 maanden niet meer te gebruiken, hij vindt dat er genoeg ruimte is dus dat we dat pas bij het verhuizen hoeven te doen.
). Zo heerlijk dat hij dat daar nu kan doen zo hard als hij wil, trek de deur dicht en hoor het vrijwel niet meer laat staan dat de buren mee hoeven te headbangen
. antje_vip schreef:Ik sluit even aan, wij gaan verhuizen naar een kleiner huis en we moeten flink gaan indammen (om direct de hele zolder vol te gooien vind ik ook zonde)