-blijft in de tussentijd door dromen en hard werken-
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

We moesten er wel een beetje om grinniken dat ze er zo'n "spektakel" van maakten
Anoniem schreef:verootjoo schreef:Dat is toch bij elke garage wel?
Bij mijn Toyota en Renault deden ze dat ook zo
Je krijgt er ook een rondleiding bij door de fabriek
Hanafubuki, ik zag gister een witte model 3 met die energie zuinige velgen, dat stond ook heel stoer!
Heb je al een idee over de kleur?
verootjoo schreef:Dat is toch bij elke garage wel?
. Ik kon er nog net uitkrijgen waar het knopje van het laadklepje zat (leek me wel essentieel), dat was het zo ongeveer. Echt de vreemdste aflevering ooit.
. turtlelito schreef:verootjoo schreef:Dat is toch bij elke garage wel?
Haha, ik kreeg bij mijn Hyundai Ionic (electrisch), na twee weken 'bedelen' om de afleverafspraak, een verkoper die nog twee telefoontjes aannam tijdens ons gesprek. Bij het echte afleveren zei hij: 'nou ja, je vergeet toch alles wat ik je vertel zodra je de hoek om rijdt, dus je vind het vast wel uit'![]()
. Ik kon er nog net uitkrijgen waar het knopje van het laadklepje zat (leek me wel essentieel), dat was het zo ongeveer. Echt de vreemdste aflevering ooit.
Ik hoef ook echt geen onthulling en foto's, maar een beetje aandacht en een bloemetje is toch wel leuk.

Anoniem schreef:verootjoo schreef:Dat is toch bij elke garage wel?
Je krijgt er ook een rondleiding bij door de fabriek
Hanafubuki, ik zag gister een witte model 3 met die energie zuinige velgen, dat stond ook heel stoer!
Heb je al een idee over de kleur?
Zal de kleur even opzoeken als ik thuis ben (staat op de laptop)
Bagheera_206 schreef:pmarena schreef:Hihi zo'n dramatische "unveiling" met een laken er overheen dat was ook bij een Polo leaseautootje van mijn manWe moesten er wel een beetje om grinniken dat ze er zo'n "spektakel" van maakten
OMG dat hoeft van mij echt niet hoor.

Hanafubuki schreef:De S en de X in ieder geval, de 3 niet