Gefeliciteerd met de sleutel!
Wij gaan vanaf maart hetzelfde doen (boerderij van ruim 100 jaar oud verbouwen), dus ik lees mee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voelt nu al echt als thuiskomen! 

Mer1980 schreef:Ik snap jullie wel hoor, je moet nog zoveel doen, kun je er net zo goed intrekken, zolang jet warm is, he kan eten, kakken en slapen moet het goedkomen

, kamperen in eigen huis
Ziet er lekker knus uit
Wij hebben 6 maanden geen tv en amper internet gehad (op de grens met Belgie is weinig 4G te bekennen) en waren echt aanzienlijk productiever dan sinds we met een 4G versterker internet en dus Netflix en uitzending gemist hebben
en (internet) radio. schilderen in het donker en klussen in het donker is toch wat lastiger.... Alles kan natuurlijk, maar bij mij op stal houdt het toch echt op om 16:00 uur en ik heb nog heeeeel veel te doen (wij zijn ook de stal aan het verbouwen en een bak aan het aanleggen....)
Wel heel praktisch voor dingen regelen en uitzoeken. En dan kan vriend ook vanuit huis werken op de thuiswerkdagen. Nu extra handig omdat de honden dan mooi bij hem kunnen blijven en ik ook even op het terrein bezig kan.
Maar we genieten er nu gewoon vooral van
En eerste plankjes hebben we plastic spul overheen gedaan zodat het in elk geval niet zo vies is voor zo lang als we het gebruiken. We hadden in 1 van de laatjes wat bestek gedaan (in een bakje, zeg maar 3x een mes/vork/lepel). Dat was al te zwaar, na paar keer open en dicht doen pleurde de la zo door de rail heen whaha! Dus de laatjes doen officieel niet meer mee
.