Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malenka schreef:Wij gaan nieuw bouwen. Maar hebben een heel beperkt budget en het belangrijkste voor ons is een zuinig huis op een grote kavel. De keuken zal dus waarschijnlijk zelfbouw worden van tweedehands materiaal en restpartijen. Qua apparatuur hebben we echt nog geen idee... onze huidige koel-vriescombinatie en vaatwasser zullen mee gaan. Koken zal elektrisch worden. Dus aan de gasplaat hebben we niks meer en de oven heeft een vervelend defect dat telkens terug komt. Die zullen we daarom ook moeten vervangen.
superpony schreef:MoniqueT, van welk merk is zo een vaatwasser met lift? Kan me er nog niks bij voorstellen, maar wij gaan als we een huis vinden en iets moeten verbouwen wel aan de toekomst denken voor mij.
superpony schreef:MoniqueT, dank je wel. Mooi! Ga die onthouden, dat kan zeker schelen. Houdt die het gewicht ook? Ben er nu al weg van.
Wat betreft plaatsen, moet je altijd mazzel hebben. Mijn moeder kocht voor nieuwbouw een dure keuken incl plaatsen. Hij was waardeloos geplaatst en mijn man heeft een en ander over gedaan en aangepast.
Wij hebben Ikea en alles zelf gedaan en staat netjes, geen problemen.
Voor plaatsen huren ze ook maar mensen in......
Silly1972 schreef:Haha Hoe simpel kan het zijn, Schuur
x_spekkie_x schreef:28.000 euro voor een keuken![]()
![]()
Die keuken erboven heb je veel meer waar voor je geld. Meer ruimte/kastjes en dat voor meer dan de helft minder. Mooie keuken ook
MoniqueT schreef:Voor toestellen kijk ik vaak online bij Keukenloods, volgens mij doen die het nog niet zo slecht, ook wat prijzen betreft.
Mjetterd, vijf weken! Ik vond twee weken al eeuwig duren
Suzanne F. schreef:Ik wilde het net vragen, het zijn gewoon een paar kasten. Meer dan 4000 hoeft dit met apparatuur niet te kosten lijkt me.
En wat ga op de kale muren doen? Komen daar nog plankjes waar je potten op kan zetten enzo? Of een rekje voor je lepels etc?