Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Magrathea schreef:Leuk, had je die mango eerder uitgelegd? Volgens mij moet je die in een plastic zakje doen toch?
Er is een citroen opgekomenBen blij dat het nog wat wordt want het bakje is meermaals omver gelopen door de katten
Ik heb hem nu wat veiliger staan.
De witte bonen wordt niks meer denk ik
Magrathea schreef:Leuk, had je die mango eerder uitgelegd? Volgens mij moet je die in een plastic zakje doen toch?
Er is een citroen opgekomenBen blij dat het nog wat wordt want het bakje is meermaals omver gelopen door de katten
Ik heb hem nu wat veiliger staan.
De witte bonen wordt niks meer denk ik
Ja mijn herinnering was dus gebaseerd op een biologieproefje op de basisschool ofzo
hopelijk zijn de worteltjes niet teveel beschadigd. Ik heb ze volgens mij redelijk goed terug kunnen zetten.
Ze zijn nog maar 2 cm groot maar al echte mini plantjes, met heel veel miniscule blaadjes eraan
Lynnepinny schreef:[ [url=m/yBUZPC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn avocadoplant! Inmiddels al een jaartje of 5/6 oud, dus kan nog wel even wachten op vruchtjesDe bladeren zitten wel vol gaten door een heftige hagelbui een paar weken geleden
ook al gaat hij geen vruchten dragen. 

Mjetterd schreef:Door dit topic wil ik ook mn eigen citroen boompje kweken.
We hebben een huis gekocht met grote tuin en ik vind het leuk om wat kleine tot middelgrote fruit boompjes in de tuin te hebben.
Jullie nog leuke suggesties wat ik kan kweken. Ik wil dus geen hele grote bomen, max 1,50-2,00 meter hoog.
Oke, die avocadoplant ziet er volledig anders uit dan de mijne! Ik ga even een foto maken.
kikkerdril4 schreef:germie schreef:Ik heb ook 4 knoflookplantjes in de tuin zag ik net. Ze zijn uitgekomen.
Ruik je ze ook? Misschien wel een uitkomst om ze in de buurt van het weiland te zetten zodat vliegen wegblijven haha (misschien is dit een hele rare gedachte hoor)