Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DanielleB schreef:maralyn schreef:Hoeveel papier gebruik jij dan....
Sorry... Maar met vier velletjes per x... En drie toiletbezoeken op één dag... Thuis.
En twee op mn werk....
What the.... Twee dagen... Sorry... Echt oprechte vrag. Maar eet je ze op?
ik moet echt heel vaak naar de wc dus totaal 5x naar de wc dat is voor mij al niet aan de orde![]()
Ik moet in een ochtend al bijna 5x
Bellatrix schreef:Even snel een rekensom, dus controleer het wel even:Ik krijg ook geen huursubsidie en ik huur ook bij de woningstichting.
Edit: even gekeken op mijntoeslagen.nl en ik zou toch 53 euro per maand kunnen krijgen...is toch de moeite wel denk ik.
_Kellyy schreef:Mijn vriend en ik hebben een huis gekocht en lees dus even mee. Heb niet het hele topic gelezen, maar wat mij opvalt is dat de huurprijzen/hypotheeklasten heel laag zijn bij jullie. Wat voor woning hebben jullie als ik vragen mag? Een appartement of een eensgezinswoning?
Wij zijn samen €900 kwijt alleen al aan hypotheek.....
_Kellyy schreef:Mijn vriend en ik hebben een huis gekocht en lees dus even mee. Heb niet het hele topic gelezen, maar wat mij opvalt is dat de huurprijzen/hypotheeklasten heel laag zijn bij jullie. Wat voor woning hebben jullie als ik vragen mag? Een appartement of een eensgezinswoning?
Wij zijn samen €900 kwijt alleen al aan hypotheek.....