Mag uiteraard per pb. Het zou mij erg helpen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daks schreef:Je bent er maar druk mee hc
Hoeveel auto's heb je nu staan?
Mischa schreef:Misschien een brutale vraag, maar is er iemand hier met een Defender die mij wat inzage wil geven over de impact van het hebben van zo'n auto, betreft onderhoud/tijd/kosten ect.
Mag uiteraard per pb. Het zou mij erg helpen
Huertecilla schreef:Mischa schreef:Misschien een brutale vraag, maar is er iemand hier met een Defender die mij wat inzage wil geven over de impact van het hebben van zo'n auto, betreft onderhoud/tijd/kosten ect.
Mag uiteraard per pb. Het zou mij erg helpen
Ik heb meer LandRovers gehad dan ik me kan herinneren, allemaal ´Defender´ en voorlopers. Van Series 2a, Lightweight, 90 V8 tot en met TD5.
Met allemaal geweldige lol gehad en geweldig veel aan gesleuteld.
Je kan hier geen rekenstaatje van maken.
Omdat onderhoud en reparatie bij deze wagens arbeidsintensief zijn en daarbij ENORM variabel, is het essentieel dat je een sleutelaar bent/hebt wil je er enigzins betaalbaar op kunnen vertrouwen.
Sleutelen moet je als deel van de lol zien, anders beter niet.
Mischa schreef:Kijk, hier heb ik wat aan, eerlijkheid recht voor ze raap! Ook nog een pb mogen ontvangen met zo’n beetje dezelfde conclusie
Ik heb altijd een zwak gehad voor Defenders, oud of nieuw. Ik ben wel wat onderlegt en heb nu nog een vader die ook altijd alles zelf doet aan auto’s en mij kan helpen, maar ik kan daar natuurlijk niet eeuwig op rekenen gezien hij ook een dagje ouder is.
Ik wil altijd nog eens een cursus volgen zodat ik zelf veel meer weet en kan doen dan nu, maar zover ben ik momenteel dus niet.
Dus voor mij nog geen tijd voor een Defender.
Bedankt voor de input!
ikke schreef:Ehm, HC, die toiletrol, mag ik daar als elektrotechnicus wat van vinden?![]()
ikke schreef:Zou zo'n zware Saab er ook nog wat aan vinden? Of is dat al te grof geschut voor die omgeving?
Mischa schreef:Kijk, hier heb ik wat aan, eerlijkheid recht voor ze raap! Ook nog een pb mogen ontvangen met zo’n beetje dezelfde conclusie
Ik heb altijd een zwak gehad voor Defenders, oud of nieuw. Ik ben wel wat onderlegt en heb nu nog een vader die ook altijd alles zelf doet aan auto’s en mij kan helpen, maar ik kan daar natuurlijk niet eeuwig op rekenen gezien hij ook een dagje ouder is.
Ik wil altijd nog eens een cursus volgen zodat ik zelf veel meer weet en kan doen dan nu, maar zover ben ik momenteel dus niet.
Dus voor mij nog geen tijd voor een Defender.
Bedankt voor de input!
tengeltje11 schreef:Ik heb een defender gehad,recenter model,geen oldtimer,en nu een series,wel oldtimer.
Qua kennis heb ik niets,heb zelfs moeten vragen aan de garage waar de oliepeilmeter te vinden was....
Waarom zou je zonder kennis geen def kunnen hebben?
Is toch gewoon een auto zoals een andere?
Als hij in orde staat,ga je ermee op onderhoud bij de garage,net als een andere wagen,is er iets stuk,laat je het repareren,net als een andere wagen.
Ze zitten eenvoudig in elkaar,dus juist minder complexe dingen dan die super moderne auto's vol technologische snufjes van vandaag.
Huertecilla schreef:Veel plezier met jouw Series. Enórm leuke autos. Mits goed onderhouden ... en met wat geluk; zowel met reparaties als in het verkeer.
tengeltje11 schreef:Mischa schreef:Kijk, hier heb ik wat aan, eerlijkheid recht voor ze raap! Ook nog een pb mogen ontvangen met zo’n beetje dezelfde conclusie
Ik heb altijd een zwak gehad voor Defenders, oud of nieuw. Ik ben wel wat onderlegt en heb nu nog een vader die ook altijd alles zelf doet aan auto’s en mij kan helpen, maar ik kan daar natuurlijk niet eeuwig op rekenen gezien hij ook een dagje ouder is.
Ik wil altijd nog eens een cursus volgen zodat ik zelf veel meer weet en kan doen dan nu, maar zover ben ik momenteel dus niet.
Dus voor mij nog geen tijd voor een Defender.
Bedankt voor de input!
Ik heb een defender gehad,recenter model,geen oldtimer,en nu een series,wel oldtimer.
Qua kennis heb ik niets,heb zelfs moeten vragen aan de garage waar de oliepeilmeter te vinden was....
Waarom zou je zonder kennis geen def kunnen hebben?
Is toch gewoon een auto zoals een andere?
Als hij in orde staat,ga je ermee op onderhoud bij de garage,net als een andere wagen,is er iets stuk,laat je het repareren,net als een andere wagen.
Ze zitten eenvoudig in elkaar,dus juist minder complexe dingen dan die super moderne auto's vol technologische snufjes van vandaag.
ikke schreef:HC: ik klop het af, steekassen zijn nog heel