Bloodymary schreef:Beretto wordt een beetje aangevallen alsof ze asociaal is, terwijl ze juist predikt dat door wat verdraagzamer te zijn, je het leven voor jezelf ook een stuk makkelijker maakt. Niets meer en niets minder.
Maar het is de toon die de muziek maakt, verder denk ik dat ze niet van glas is dus ook prima voor zichzelf op kan komen. Dit trekt het hele verhaal alleen maar uit z'n verband.
Bloodymary schreef:Ja, ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat hij niet zo'n zin heeft om op de borrel te komen. Dat is toch ook niet verplicht omdat het buren zijn, vrienden zoek je uit, buren en familie krijg je. Wij hebben heel goed contact met onze buren, waar we al 23 jaar naast wonen. Maar ze zijn wel anders dan wij, andere generatie, andere interesses. Daarom komen we privé verder ook niet bij elkaar over de vloer. Ik vind het eigenlijk al bijzonder dat je zijn telefoonnummer hebt (je had met hem geappt). Is er dan eerst wel heel goed contact geweest?
Volgens mij is die borrel voornamelijk om te bespreken hoe ze een gulden middenweg kunnen vinden waar iedereen zich prettig bij voelt. Niet om vriendjes te worden.