Klein verschil nu op het nieuwe stuk. De plantjes waren nog netjes vochtig in de grond. En ik zag een die vorig jaar bij de vijver is neergezet. Die bloeit met heel lieve kleine bloempjes. Geen idee wat het precies is, heb er twee lijkt op een hosta maar is het niet, bontbladerig. Beetje pluizig blad. Komt bij de gladiolen veredeler vandaan die ook met kleiner spul wat experimenteerd.
Mogen er nog veel meer bij

twee grotere bollen twee gebogen bij pad, drie rotjesblokjes drie met glasmozaik, drie rechte staafjes. Aantal soort van japanse lantaarns en een paar tegen de schutting aan. 

geniet ervan!
nog niet alles weggekregen. Vandaag weer zoet begonnen. Aantal kleine dingen in elkaar gezet en geplaatst. Ik weet inmiddels dat het voor iemand braaf bewaarde haardhout dit niet meer wil hebben. Fijn
zeg dat eerder. Daardoor dat in de aanhnagwagen aan het doen vandaag. Gaas wat over is weer verplaatst zodat stuk naast huis wat leger is. Ik erger me er iedere keer aan. Ligt nu minder in het zicht. Ik ben nu bezig het stuk waar hangmat hangt leeg te maken. Zodat ik daar niet naar hoef te staren. Schiet er gestaag mee op.