Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luxorvalkje schreef:Ik heb een tapijt van Wolvilt.(ivoorwit)
Nog voordat ik het in kon spuiten is er iemand met modderpoten op gaan staan.
Iemand een idee hoe ik deze grijze vlekken kan verwijderen?
watchthesky schreef:Silvericathy, heeft je radio geen AUX-aansluiting? Dat ziet eruit als een koptelefoongaatje.
Hier kun je dan met een AUX-kabel (paar euro bij de Action) je telefoon op aansluiten met Spotify of zo, dan scheelt geklooi met USB-sticks...
Als je sowieso al bereid bent een apparaat (bij) te kopen kun je misschien even goed een hele andere autoradio kopen, die wel CD's kan spelen. Heb je al voor 40 euro bij de bekende blauwe webshop... Autoradio vervangen is wel een prutswerkje omdat je de oude radio los moet zien te pulken zonder het juiste gereedschap, maar goed, dan heb je wel je muziekje
Bestaat er een HTK trucje om je nagels sterker te maken? Ze blijven maar breken en scheuren, ik word er helemaal gek van. Ik weet dat er speciale spulletjes voor zijn, maar ik ben niet zo'n volhouder met dure smeersels en zo, dus als er een goedkoper middeltje is...
Magrathea schreef:Ik heb de laatste tijd veel last van brandend maagzuur. Nu zie ik veel langskomen over wat je allemaal niet moet eten op de lange termijn om het tegen te gaan, maar weet iemand misschien iets wat ik op de korte termijn juist WEL kan eten/drinken om de klachten te verlichten?
lor1_1984 schreef:phormicola schreef:Wat een leuk topic!
Het enige waar ik nu op kan komen is dat ik bij een nieuwe stofzuigerzak eerst even wat waspoeder opzuig. Zo ruikt je huis altijd lekker als je stofzuigt. Helemaal fijn als je huisdieren hebt en de stofzuiger gaat stinken. Werkt beter dan die speciale parfums en het is veel goedkoper!
Ik gebruik daar waxmelts voor die ik niet lekker vind ruiken op de brander: beetje afschaven, opzuigen en de stofzuiger ruikt weer fris.
Deoiridh schreef:Ladygiroc schreef:Ik zou dat oma iets wist om een voorpluk te laten groeien.
Mijn merrie heeft veel haar en dat groeit overal als kool..behalve op d'r voorhoofd
Castor olie word door veel bloggers/vloggers voor mensen aangeraden.
Shanna schreef:Met een stokje pulken en dan tuinslang of gieter er langs werkt ook goed
Ik neem poepschoenen liever niet mee naar binnen, en ben inmiddels een soort van panisch voor hondenpoep.. kijk nu altijd naar de grond, overal (ook in het centrum en op de stoep) want poep ligt ook werkelijk overal..