Hoe dan ook: meten is weten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dravergekkie schreef:Tiahastrona schreef:dekjes en dekens in tassen vd Ikea, kunnen wel 8 dekjes in een tas
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10056770/
Zijn die een beetje stevig ?
Ik heb nu van die opbergzakken van de wibra voor mijn dekens maar die zijn 10x niks
Maris schreef:Pieneappel schreef:Ik heb de Lila-paarse softshell jas van de Lidl ook besteld! Zocht nog een niet te dure fijne jas om mee te rijden/op stal te zijn en ik denk dat ik hiermee wel een goede heb
Softshell valt redelijk op maat. Winterjas van zelfde merk vind ik klein uitvallen.... Ik ga hem terug sturen denk ik.
Ik heb normaal ongeveer maat 38, dus wordt twijfelgevalletje
er niet meer uit te krijgen is. Picasso schreef:Oh jongens eh dames, wat een fijn topic: ik ga zo alles doorlezen en kijken of er leuke tips voor polo's bij zitten: betaal standaard (te)veel voor de polootjes die ik aan heb met rijden en na een paar keer kan ik ze weg knikkeren omdat de zweetGEURer niet meer uit te krijgen is.
MarianneW schreef:Picasso schreef:Oh jongens eh dames, wat een fijn topic: ik ga zo alles doorlezen en kijken of er leuke tips voor polo's bij zitten: betaal standaard (te)veel voor de polootjes die ik aan heb met rijden en na een paar keer kan ik ze weg knikkeren omdat de zweetGEURer niet meer uit te krijgen is.
https://omaweetraad.nl/vlekken/zweet
Picasso schreef:sneeuwpop schreef:Van hg heb je daar toch iets voor. Had gelezen dat dat goed zou werken.
Zonde om steeds die shirts weg te moeten gooien.
Okay, ga ik opzoeken. Wel Vanish geprobeerd, maar heeft ook niet het gewenste resultaat. Ik lees even verder hoor, kom leuke tips tegen!

Oliiviia schreef:Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, maar ik koop altijd anti klitspray voor kinderen (een roze busje van het Kruidvat). Is sowieso niet schadelijk lijkt mij en ruikt er lekker, naar appeltjes
ik vind hem niet geweldig ruiken en hij werkt ook niet goed vind ik. ScarOfWars schreef:Voor zover ik weet hebben wij alleen een dressuurzadel en een vzhzadel.
@Shenavallie kan je je die site nog herinneren?
Ga de azijn proberen, hopelijk lukt het!