Echt een mooi huis! Leuk met die witte lijsten om de ramen heen! Ben benieuwd hoe de oprit er straks uitziet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
het was ook pas bekend dat het geschilderd werd toen ze bijna opgeleverd werden haha.
ziet er nog wat saai uit omdat er nog geen diervoeders in liggen en de tuin nog niet gedaan is, maar we zijn weer een stapje verder! En heerlijk dat ik binnen mijn schoenen aan kan houden zonder zwartzand mee naar binnen te sjouwen

Het nepplantje is wel van Action.
Vanwaar komt het cactusbeeldje?
dus na de bouwput in het midden.

dus wij gaan daar lekker een dagdeel katten bewonderen en dan ons lieve vriendje mee naar huis nemen!
Ik dacht aan een Savannah of een Bengaal, zat dus wel een beetje in de goede richting. Ik vind het echt een plaatje zeg! Hoe is het karakter van de katten? Leuk om ook eens naar zo'n show te gaan, vooral met hoe jullie naar huis mogen gaan 
Savannah en bengaal hebben we ook naar gekeken maar die zijn kwa karakter toch wel een uitdaging haha, vooral een savannah. De toyger is heel aanhankelijk, volgt je door het hele huis, is speels, actief, nooit agressief en kan met alles en iedereen samen. Dus ideaal voor ons!