Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Choiix schreef:Dan is alles heel goed te verklaren.
NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT zelf je provider opzeggen als je een nieuwe provider neemt, anders krijg je inderdaad dit soort gedoe. Altijd overstapservice gebruiken, die is niet alleen maar "makkelijk", die is er ook met een technische reden.

blokje schreef:Ik vond je in het begin van het topic een beetje een zeur
Maar snap je frustratie inmiddels wel vooral omdat het echt al lang duurt.
Vind dat ze je wel een mooi aanbod mogen doen!
Ik heb zelf telfort en ben juist heel erg te spreken over ze.

purny schreef:Gister dus gebeld. Meneer van de klantenservice vertelde mij dat de aanvraag in behandeling was en dat het spoed was. Alleen lijkt dit nog niet eens op spoed
Joman schreef:purny schreef:Gister dus gebeld. Meneer van de klantenservice vertelde mij dat de aanvraag in behandeling was en dat het spoed was. Alleen lijkt dit nog niet eens op spoed
Jij bent niet hun enige klant he. Vind het allemaal wat overstrokken zoals je reageert. Je bent de koningin niet.
Het zou je sieren dat ookal ben je het erens niet mee eens, je je toch volwassen kan opstellen.
Joman schreef:purny schreef:Gister dus gebeld. Meneer van de klantenservice vertelde mij dat de aanvraag in behandeling was en dat het spoed was. Alleen lijkt dit nog niet eens op spoed
Jij bent niet hun enige klant he. Vind het allemaal wat overstrokken zoals je reageert. Je bent de koningin niet.
Het zou je sieren dat ookal ben je het erens niet mee eens, je je toch volwassen kan opstellen.