hoewel het hier aardig grijs is in oost vlaanderen ( we wonen net over de grens onder hulst zeeuws vlaanderen), nog niks, ze gaven eerst voor 23.00 regen op, nu pas 01.00... en weet nog niet waar die buien dan vandaan moeten komen want na bestuderen van de buienradars snap ik niet waar die neerslag vandaan moet komen.
@Morgenlefay, inderdaad enorm handig zo'n pomp maar hier staat de pomp ook droog :-( vandaar dat er echt even wat moet gaan vallen want als er al geen grond/regenwater opgepompt kan worden..... pfft... ja raar dat het onkruid het onwijs goed doet he?? hahahahah, moest ik wel om lachen dat je dat zei. ik had mijn bonenplantjes vanuit de oppot overgezet en die hingen na een kwartier helemaal op de grond langs de stok , die kregen meteen een appelflauwte hihi
dravergekkie
Geplaatst: 17-06-15 21:00
Agossie schreef:
Ik kwam net thuis en ja hoor... Druppeltjes op de voorruit van de auto!!! Ik stap blij uit! Jaaa! Eindelijk! Regen!!
Echter... Voor ik bij de voordeur was, was de "bui" alweer voorbij...
Hier dus ook
tine10
Geplaatst: 17-06-15 21:13
Joehoe, het regent hier. Nog niet echt heel overtuigend, maar wel iets meer dan de miezer van eerder deze avond.
hier begint het op een woestijn te lijken en zal je zien heb zondag een fotoshoot van de pony gepland staan en dan gaat het regenen....afspraak is al twee keer verzet....