Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Eleionomae schreef:Ik dacht dat de wireless charger ook echt wireless te gebruiken zou zijn, maar de charger moet wel aan het stroom wil hij je telefoon op ladenik dacht dat het gewoon een soort externe accu was die je op kon laden en daarna kon gebruiken om je telefoon draadloos mee op te laden
Elise_K schreef:Ik heb net even met m'n vriend wat foto's van random objecten gemaakt en ik baal wel eigenlijk![]()
Voor het toestel met de beste camera momenteel vind ik de scherpte heel erg tegebvallen. Ik vind hem slecht focussen en als je dan inzoomed dan is hij nog niet scherp op dat punt. Wat m'n vriend met z'n iPhone 5s schoot wat velen malen scherper!
Nu lees ik op het internet dat het hetzelfde zou zijn met de note 4, herkennen jullie dit probleem ?
Eleionomae schreef:Elise_K schreef:Ik heb net even met m'n vriend wat foto's van random objecten gemaakt en ik baal wel eigenlijk![]()
Voor het toestel met de beste camera momenteel vind ik de scherpte heel erg tegebvallen. Ik vind hem slecht focussen en als je dan inzoomed dan is hij nog niet scherp op dat punt. Wat m'n vriend met z'n iPhone 5s schoot wat velen malen scherper!
Nu lees ik op het internet dat het hetzelfde zou zijn met de note 4, herkennen jullie dit probleem ?
Typisch want uit de tests kwam de s6 toch echt beter uit de test dan de iPhone. Ik vind de camera juist super scherp. Hij reageert alleen net ff anders dan de s4 die ik eerst had dus t is wel ff wennen
Straww_ schreef:Ben echt verliefd op mijn telefoonAlleen beetje balen dat ik geen simkaart bij mijn pakket heb gehad, waardoor ik vandaag alsnog langs de winkel moet. Past bij jullie dat gratis hoesje dat je bij Vodafone kreeg? Die van mij is echt te klein
Eleionomae schreef:Straww_ schreef:Ben echt verliefd op mijn telefoonAlleen beetje balen dat ik geen simkaart bij mijn pakket heb gehad, waardoor ik vandaag alsnog langs de winkel moet. Past bij jullie dat gratis hoesje dat je bij Vodafone kreeg? Die van mij is echt te klein
Ja ik moet morgen ook nog weer even. Of ik wandel er straks nog even heen. Heb ik m'n beweging ook weer gehad. Hoesje past bij mij perfect!