Samsung Galaxy S6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Re: Samsung Galaxy S6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 20:26

Ik ben echt helemaal happy met m'n gold edition :) vandaag ook m'n eerste ebay hoesje binnen gekregen en hij past perfect :))

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 22:03

Ik dacht dat de wireless charger ook echt wireless te gebruiken zou zijn, maar de charger moet wel aan het stroom wil hij je telefoon op laden :') ik dacht dat het gewoon een soort externe accu was die je op kon laden en daarna kon gebruiken om je telefoon draadloos mee op te laden :')

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 22:08

manzano schreef:
Oh echt! Mazzel gehad dus!
Maar bij belsimpel heb je hem nog wel. Wat heb je voor abo dat je niet hoefde bij te betalen?

54 euro Vodafone verlenging met 4000 GB internet (totaal niet nodig maar was het goedkoopste abo zonder bijbetalen)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 09:12

Eleionomae schreef:
Ik dacht dat de wireless charger ook echt wireless te gebruiken zou zijn, maar de charger moet wel aan het stroom wil hij je telefoon op laden :') ik dacht dat het gewoon een soort externe accu was die je op kon laden en daarna kon gebruiken om je telefoon draadloos mee op te laden :')

Hahaha idd. Eigenlijk is het onzin.
Heb nu wel een echte wireless lader. Paar euro bij kruidvat ;)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 09:18

Ja die ga ik maandag ook nog maar even halen. Had 'm vd week ook al gezien :)

Tis maar goed dat die charger gratis was :') anders was het echt zonde van m'n geld geweest

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:51

Ik heb net even met m'n vriend wat foto's van random objecten gemaakt en ik baal wel eigenlijk :\
Voor het toestel met de beste camera momenteel vind ik de scherpte heel erg tegebvallen. Ik vind hem slecht focussen en als je dan inzoomed dan is hij nog niet scherp op dat punt. Wat m'n vriend met z'n iPhone 5s schoot wat velen malen scherper!

Nu lees ik op het internet dat het hetzelfde zou zijn met de note 4, herkennen jullie dit probleem ?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 15:02

Oh balen zeg!!! Vind mijn S4 té scherp.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 15:22

Elise_K schreef:
Ik heb net even met m'n vriend wat foto's van random objecten gemaakt en ik baal wel eigenlijk :\
Voor het toestel met de beste camera momenteel vind ik de scherpte heel erg tegebvallen. Ik vind hem slecht focussen en als je dan inzoomed dan is hij nog niet scherp op dat punt. Wat m'n vriend met z'n iPhone 5s schoot wat velen malen scherper!

Nu lees ik op het internet dat het hetzelfde zou zijn met de note 4, herkennen jullie dit probleem ?

Typisch want uit de tests kwam de s6 toch echt beter uit de test dan de iPhone. Ik vind de camera juist super scherp. Hij reageert alleen net ff anders dan de s4 die ik eerst had dus t is wel ff wennen

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:16

Vandaag in de mediamarkt de S6 en de Edge even gezien en in handen gehad.
Vind de Edge niet echt lekker kijken en vasthouden met dat gebogen scherm.

De S6 wel erg mooi. goed kwa uiterlijk geen drastisch grote veranderingen. Maar denk dat dat hem toch wel word.
Mag vanaf volgend weekend verlengen dus kan er nog een paar nachtjes over slapen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:28

Eleionomae schreef:
Elise_K schreef:

Typisch want uit de tests kwam de s6 toch echt beter uit de test dan de iPhone. Ik vind de camera juist super scherp. Hij reageert alleen net ff anders dan de s4 die ik eerst had dus t is wel ff wennen

Komt waarschijnlijk omdat er een optische beeldstabilisator in zit in plaats van een digitale :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:46

Dat zal het dan wel zijn idd :)

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 10:05

Ben echt verliefd op mijn telefoon <3 Alleen beetje balen dat ik geen simkaart bij mijn pakket heb gehad, waardoor ik vandaag alsnog langs de winkel moet. Past bij jullie dat gratis hoesje dat je bij Vodafone kreeg? Die van mij is echt te klein :\

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 10:12

Ik ben erg blij dat ik niet op de S6 heb gewacht en lekker voor een A5 gegaan ben en nu lekker laag in m'n maandelijkse kosten zit :D Ik hoor om me heen weinig enthousiasme :=

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 10:57

Hoe bevalt de A5? Ik heb met de A7 in m'n hand gestaan.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 10:59

Mijne komt waarschijnlijk vrijdag binnen yeaahh

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 11:14

Ik heb hem sinds januari en ben er nog steeds heel tevreden over. Camera had wat beter gekund wat mij betreft maar ik vind het een lekker telefoontje. Batterij gaat lang zat mee en hij is zeker niet traag :)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 11:23

Mijn vriend heeft de A5 ook.
Opzich mooie telefoon met idd goede batterij. Maar noem mij een zeur, maar vind het persoonlijk erg irritant dat er geen meldingslampje op zit... :o (geen idee trouwens of die op de S6 Wel gewoon zit?)

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 11:29

Daar ergerde ik me al bij mijn tijdelijke iPhone aan :') Op de S6 zit deze wel!
Liesje, wat zijn de klachten die je hoort? Ik moet vooral wennen aan Lollipop, maar verder ben ik meer dan gelukkig met de S6, hij is zo snel :):)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 11:30

Tnx Liesje!

Dat meldingslampje vind ik idd ook fijn! Al doet die het niet meer op mijn S4 sinds de update naar lollipop :? :(

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 11:45

Heb zowel de gewone S6 al de Edge zondag in mn handen gehad. Moet heel eerlijk zeggen dat ik niet meteen zoiets had van 'die moet ik hebben!'. Had ik toen der tijd met de S4 wel.
Ik zit nu eerder te denken aan de Alpha of gewoon proberen de S4 nog een half jaartje te houden en dan verder kijken.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:01

Straww_ schreef:
Ben echt verliefd op mijn telefoon <3 Alleen beetje balen dat ik geen simkaart bij mijn pakket heb gehad, waardoor ik vandaag alsnog langs de winkel moet. Past bij jullie dat gratis hoesje dat je bij Vodafone kreeg? Die van mij is echt te klein :\

Ja ik moet morgen ook nog weer even. Of ik wandel er straks nog even heen. Heb ik m'n beweging ook weer gehad. Hoesje past bij mij perfect!

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 12:11

Eleionomae schreef:
Straww_ schreef:

Ja ik moet morgen ook nog weer even. Of ik wandel er straks nog even heen. Heb ik m'n beweging ook weer gehad. Hoesje past bij mij perfect!

'Klikte' hij bij jou vast? Ik heb geprobeerd hem erom te klemmen, maar zodra hij op alle hoeken vastzit, laat hij ook weer los.. Het venstertje op de achterkant zit ook niet goed om te camera heen.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:16

Ja bij mij klikt hij vast :j

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 12:26

Dan hoop ik dat ik een nieuwe krijg, want dit is nogal suf, heb ik nog niks aan dat gratis hoesje :+

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:29

Haha, ja ik zou m maar gewoon ff meenemen :')