Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gucci_ schreef:Iemand die mij negeert is het niet waard om nog langer in mijn contactlijst te staan. Als mijn vriendinnen mij zouden negeren (niet binnen een dag reageren), zou ik me afvragen of dat wel echte vriendinnen zijn. Vind het goed dat die blauwe vinkjes er zijn, wordt het eindelijk eens duidelijk hoeveel mensen er eerlijk zijn.
Amaris schreef:Gucci_ schreef:Iemand die mij negeert is het niet waard om nog langer in mijn contactlijst te staan. Als mijn vriendinnen mij zouden negeren (niet binnen een dag reageren), zou ik me afvragen of dat wel echte vriendinnen zijn. Vind het goed dat die blauwe vinkjes er zijn, wordt het eindelijk eens duidelijk hoeveel mensen er eerlijk zijn.
Euh...
Seriously?
Gucci_ schreef:Iemand die mij negeert is het niet waard om nog langer in mijn contactlijst te staan. Als mijn vriendinnen mij zouden negeren (niet binnen een dag reageren), zou ik me afvragen of dat wel echte vriendinnen zijn. Vind het goed dat die blauwe vinkjes er zijn, wordt het eindelijk eens duidelijk hoeveel mensen er eerlijk zijn.
ohjee! Laat ik haar maar meteen verwijderen!
M'n eigen moeder reageert vaak niet binnen een dag.....Mensen zouden er niet zo zwaar aan moeten tillen. Ik heb niet altijd meteen een antwoord op een vraag paraat of de tijd/zin om meteen te reageren. Lekker boeiend. Als ze meteen antwoord willen, bellen ze maar.
Misschien niet meteen, maar wel graag dezelfde dag in ieder geval, tenzij ik echt aangeef dat het dringend is en ik niet even kan bellen, dan wil ik gewoon antwoord. (minstens de helft van m'n contacten zit in Nederland en ik niet, dus tenzij het echt nodig is geef ik liever geen bakken met geld uit aan telefoontjes naar het buitenland). Verder maakt het me niet ontzettend veel uit of iemand reageert en wanneer, behalve bij m'n vriend of als het echt constant gebeurt.
Furrow schreef:Ik kan me er eerlijk gezegd wel aan irriteren soms, aan het niet antwoorden.
Als je in het echt aan iemand een vraag stelt gaat die toch ook niet drie uur later antwoorden, of je aankijken en vervolgens drie uur stil zijn.
Maar het hangt ook van de situatie af, bij sommige geef ik er dan helemaal niks om.
vivana schreef:Let op;![]()
![]()
http://www.speld.nl/2014/11/06/rood-vin ... eken-zijn/
Wordt wel mooi met al die kleurtjes...
lastig schreef:Furrow schreef:Ik kan me er eerlijk gezegd wel aan irriteren soms, aan het niet antwoorden.
Als je in het echt aan iemand een vraag stelt gaat die toch ook niet drie uur later antwoorden, of je aankijken en vervolgens drie uur stil zijn.
Maar het hangt ook van de situatie af, bij sommige geef ik er dan helemaal niks om.
Ik heb ook heel vaak gewoon geen zin om te typen haha. Als ze zouden bellen geef ik direct antwoord. IRL ook, maar dat typen is me soms teveel moeite haha
[***] schreef:Mmmmm de blauwe vinkjes zijn mij sinds vandaag opgevallen inderdaad. Maar ik heb de "laatst gezien" functie uit staan.
Kan iemand mij vertellen waarom de vinkjes voorheen grijs waren? Wat was daar dan de betekenis van? En waarom het soms een tijdje duurt voordat 1 vinkje 2 vinkjes worden?
Sorry, ben een serieuze nitwit met dit soort dingen. Gebruik het zelden....