Ik kan het filmpje niet zien omdat je moet inloggen voor een leeftijdsgrens en het is geblokkeerd voor onder de 18.. Iemand een tip zodat ik het toch kan zien?
Noukie123
Geplaatst: 20-07-14 18:18
MelissaV schreef:
Ik kan het filmpje niet zien omdat je moet inloggen voor een leeftijdsgrens en het is geblokkeerd voor onder de 18.. Iemand een tip zodat ik het toch kan zien?
Heb ik ook voor
Stippie
Geplaatst: 20-07-14 18:23
Raar, ik ben niet ingelogd en ik kan het wel zien. Via telefoon en laptop. (zou niet eens mijn gebruikersnaam en wachtwoord weten op youtube)
Edit, ik zie nu dat ik ingelogd ben via mijn google account. Dus dan kan dat toch kloppen.
Je bedoelt dat uploader beweerd dr wachtwoord niet meer te kennen? En dus om die reden het filmpje niet zou kunnen verwijderen?
Wat een bullshit; al zou het waar zijn dat ze dr account niet meer in kan, kan ze nog altijd ww resetten en via dr mail een link krijgen om een nieuwe te maken.
En zelfs als ze dr mail account niet meer heeft..of inkan; kun je altijd na het invullen van een aantal vragen (om te 'bewijzen' dat je idd de houder van desbetreffende account bent) het filmpje door youtube zelf laten verwijderen.
Ik heb het inmiddels kunnen zien via het account van ons mam. Beweerd ze nu dat ze haar wachtwoord kwijt is? Ze kan toch reacties geven, dan is ze ingelogd, dus weet ze ook haar wachtwoord nog
Ik heb haar ook een vriendelijk berichtje gestuurd via Facebook.
Hai,
Ik ben de eigenaresse van het paard op de eerste foto in je filmpje en ik zou het heel fijn vinden als je je video aanpast of verwijderd. Mijn paard betekend alles voor mij, we hebben samen al onwijs veel meegemaakt, heb haar bijna verloren bij een ongeluk en heb maandenlang dagen bij haar zitten waken. En dan zie ik haar ineens in zo'n filmpje voorbij komen. Dat is echt heel naar.
Leuk autocorrect op mijn mobiel Dan gaan we naar Dongen... gezellig uitje
Dongen? Meen je dat, dat ligt vlakbij mij Mijn paarden staan er bijna. Zeg ben ik achterlijk? Met mijn telefoon krijg ik het filmpje niet gevonden, op de pc kan ik niet want die is overleden. Wil iemand toch even de link sturen
Tazzey
Geplaatst: 21-07-14 09:50
har166 schreef:
Hoe gaat het nu verder met de juridische claim?
Ik ben degene die voor KoedbloedKim bezig is hiermee. Ik heb contact met YouTube over deze kwestie. We zijn nu alleen op een punt aanbeland dat er officiële stappen gemaakt moeten worden. Hierin kan ik voor KbK niet veel doen omdat ik niet wettelijk gemachtigd ben door haar. Ik heb haar het formulier toegestuurd zodat zij dit kan invullen waarna YouTube binnen 24 uur met een reactie moet komen.