Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 18:07

Tazzey schreef:
HDMI kabels zijn ook geen succes. Ik heb er ooit een paar gehaald omdat ik mijn nieuwe 3D tv perse aangesloten wilde hebben en Action de enige was die open was. Kabel was geschikt voor 3D.
Ik had enorm veel vertraging in het beeld en ook alleen beeld als je hem in een bepaalde hoek hield. Omdat alles wat ik koop standaard stuk is (ook de tv is geruild >;) ) heb ik er drie meegenomen, geen van de 3 werkte. De dag later maar een goede kabel gekocht bij de BBC.

Mijn HDMI kabel doet het anders prima? heb met die van die oranje kapjes!

Tazzey

Re: Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 18:10

Die had ik ook volgens mij. Kan dat ze op niet 3D tv's geen vertraging hebben. Ik had er in ieder geval 1 met een kabelbreuk.
Ik had haast en ben de bon vergeten maar ik vond het het geld ook niet waard om in mijn benzine-zuipende auto terug te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 18:12

Ja, ben er een keer zelf op gaan staan en toen was tie scheef := maarja, das mn eigen schuld geweest :P Ik heb inderdaad geen 3D tv!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 18:13

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 18:16

Fading schreef:
Tazzey schreef:
HDMI kabels zijn ook geen succes. Ik heb er ooit een paar gehaald omdat ik mijn nieuwe 3D tv perse aangesloten wilde hebben en Action de enige was die open was. Kabel was geschikt voor 3D.
Ik had enorm veel vertraging in het beeld en ook alleen beeld als je hem in een bepaalde hoek hield. Omdat alles wat ik koop standaard stuk is (ook de tv is geruild >;) ) heb ik er drie meegenomen, geen van de 3 werkte. De dag later maar een goede kabel gekocht bij de BBC.

Mijn HDMI kabel doet het anders prima? heb met die van die oranje kapjes!

Ja ik heb er ook zoéén die het al 2,5 jaar super doet!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 18:39

Zoo, bijgelezen :D
HDMI kabel hebben wij ook, werkt super!
Geur dingetjes zijn inderdaad hopeloos :')
Laatst luchtverfrissertjes gekocht voor in de auto. De eerste deed het goed genoeg..geur was niet super aanwezig ofzo, maar ja...action _O- Maargoed, we zouden de eerste vervangen omdat hij op was, is de rest gewoon al leeg gelopen _O-

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 18:52

De action coconut care doekjes zijn heilig!! En de lipoenbalsem,shampoo,conditioner alles ervan. En tuurlijk het snoep. ~~}>
wat ik een ramp vond, de vloeibare foundation. En de makeup remover doekjes met het dekseltje

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 18:57

overigens dankzij dit topic mezelf vandaag behoed van het kopen van gezichtsreinigingsmelk van dove; was al 11 jaar oud. Steengoede tip; dat van die code in relief op tubes waarvan de laatste 2 cijfers het productiejaar is. Sommige tubes waren zelfs al 12 jaar oud.
Toch maar even naar de drogist geweest voor een recenter geproduceerde tube :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:00

Dat bedoelen ze dus met anti aging creme....... :')

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:03

Kentaro schreef:

_O- _O-

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:04

Grapjas _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:07

:')

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:08

leuk voor creatie dingetjes en papier en hebbedingetjes maar dekbedovertrekken en electronica is rommel maar wat wil je ook voor die prijs

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:14

Lynn_Nikita schreef:
leuk voor creatie dingetjes en papier en hebbedingetjes maar dekbedovertrekken en electronica is rommel maar wat wil je ook voor die prijs

Dat is ook zeker waar. Ik betaalde voor 1 kabel nog geen €5 geloof ik. Puur omdat ik geen geduld had.
De nieuwe kabel kostte €65.

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:31

Ben ik nou een van de weinigen die zich afvraagt waarom het zo goedkoop is: slechte werkomstandigheiden denk ik in china ect

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:36

kesha1 schreef:
Ben ik nou een van de weinigen die zich afvraagt waarom het zo goedkoop is: slechte werkomstandigheiden denk ik in china ect

Heb het zelf eens opgezocht, ik kwam onder andere tegen:
Citaat:
De Lidl en Aldi doen dit ook…

De bedrijven kopen restpartijen op van bijvoorbeeld Vileda. Omdat de Vileda ooit heeft ingespeeld op een tijdelijke run op een bepaald product. Probleem is alleen dat productie rendabel is vanaf een bepaald aantal. En als dat aantal dan vervolgens niet, of nauwelijks verkocht word. Dan zit de Vileda met een enorm overschot in het magazijn op plaatsen waar enkele tot tientallen anderen producten kunnen worden opgeslagen. En als meneer Action/Lidl/Aldi/etc. dan binnen komt lopen en dit wel voor een laag prijsje wilt meenemen dan zal de Vileda daar best bereid toe zijn. Want ruimte kost geld…

En dan zie je dat ze bij de Action/Lidl/Aldi/etc. een vaak éénmalige aanbieding hebben van een A-merk tegen een prijs die vaak op de helft van die van de Blokker zit…

Maar de meer gerenomeerde ketens doen dit ook. Dhr. de Boer van Ahold, Dhr. van Eerd van Jumbo, Dhr. Blokker van Blokker etc. etc. etc. doen dit overigens zelf ook bij de A-merken. Dit om dezelfde reden als dat Action/Lidl/Aldi/etc. dit doen. Aangezien de Nederlandse consument gefocusd is op ‘Kijken, Keuren, Kopen’. En de consument is tot 13 keer eerder geneigd een aanbieding te kopen met 15-25% korting. Dan dat ze geneigd zijn de adviesprijs te betalen…

en:
Citaat:
Bij het rondsnuffelen op het internet vond ik deze verklaringen:

*Action koopt producten op die andere winkels niet meer verkopen

*Action koopt producten in het buitenland

*Action koopt producten waarvan er geen nieuwe meer gemaakt worden (lijn wordt stopgezet)

“We zijn goedkoop vanwege de volumes. Van sommige producten, zoals kopieerpapier, kopen we meer dan miljoen producten in. Grootschalig inkopen betekent goedkoper". Dit zegt Action zelf.

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:58

Bedankt

Mallorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 21:47

Dat snap ik dan weer niet van de (A)merken, dat ze dat willen, verouderde producten die minder van kwaliteit zijn nog op de markt brengen :roll:

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 21:58

spul over de datum moet overal eruit ook de action dat is dus dan gewoon slordigheid vna het personeel

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 22:17

xxCYNNxx schreef:
overigens dankzij dit topic mezelf vandaag behoed van het kopen van gezichtsreinigingsmelk van dove; was al 11 jaar oud. Steengoede tip; dat van die code in relief op tubes waarvan de laatste 2 cijfers het productiejaar is. Sommige tubes waren zelfs al 12 jaar oud.
Toch maar even naar de drogist geweest voor een recenter geproduceerde tube :+

Kentaro schreef:

:oo :oo :oo
...iiiiiel wat een vies idee :r :')
Kan het eigenlijk kwaad om zulke oude producten te gebruiken? echt schadelijk zal het denk ik niet zijn, maar heeft het nog wel een werking als iets al zo oud is?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 22:21

Als het dicht zit maak ik me daar niet zo druk om, kan me wel voorstellen dat het na openen sneller bederft.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 22:24

De schrobborstel waar ik vol goede moed de douche mee onderhanden wilde nemen brak af bij het eerste contact met de tegels. Jammer.... heb de oude afwasborstel maar weer gepakt.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 22:31

De luchtverversers voor in de auto van Breze/Febreze zijn wel gewoon goed, maarja dat is ook een beter merk. Heb ze in de auto en werken als een trein :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 23:03

mistid schreef:
De luchtverversers voor in de auto van Breze/Febreze zijn wel gewoon goed, maarja dat is ook een beter merk. Heb ze in de auto en werken als een trein :D

die wel ja,de navullingen van action zelf niet, en het verdampt gewoon uit het flesje :')

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 23:41

M'n tot nu toe enige miskoop is de tuinslang... Verder nog geen problemen ook de hdmi kabel werkt dikke prima