Leuk hoor, mijn kinders staan ook! Twee op balkon, twee in huis voor t achterraam (s ochtends zon) en één ga ik binnen bij t voorraam (s middags zon) neerzetten.
LicentioFide
Geplaatst: 02-05-14 11:39
Ik heb alle zaadjes in 1 potje gedaan
Laatst bijgewerkt door LicentioFide op 02-05-14 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn zaadjes zijn ook gezaait.Ik was ze al 2 keer 'kwijt'lagen verspreid op de tafel.Maar alle 5 gevonden. Alle 5 apart in een potje gezaait,ook 1 in het tablet.
Heb 2 potjes in de kamer op het Zuiden staan, 2 in de kamer op het Noorden en 1 in de keuken op het Noorden.
Ik loop ook achter.. Ik ga morgen zaaien, gisteren geen tijd meer en zit nu in Limburg bij mijn ouders. Mijn zus is over uit Geneve om haar verjaardag te vieren met ons (en gewoon elkaar weer even te zien, natuurlijk ) Dus Leonie87, dan zitten wij wat dichter bij elkaar met zaaien
Eva
Geplaatst: 03-05-14 18:39
Gisteren toch maar besloten om ze niet allemaal in het zelfde potje te doen.
Potje voor het kamerraam op het oosten (Met meegeleverd potje er in en potgrond tablet)
Voor het keukenraam op het noorden.
Ergens in de tuin vanaf ongeveer 10 tot 5 zon.
In de slaapkamer voor het raam, ook op het noorden.
Over alle 4 de potjes folie gedaan (: Ben benieuwd welke als eerste boven de grond komt!
Ik heb op m'n kamer het standaard potje staan, met de tablet grond. En op het balkon heb ik nog een bakje gezet met potgrond. Een experiment zullen we maar zeggen