Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deze zomer wordt de waterleiding van de geslagen put op het land naar het huis aangelegd, dan hebben we altijd stromend water,wel 2800 liter per uur. Nu op dit moment wordt het water per tractor met een enorme tank naar ons huis gebracht, daar doen we ongeveer 1,5 maand mee
rocymax schreef:Janouk, je hebt me kunnen opvegen en mijn man ookWe hebben letterlijk dubbel gelegen over het gietertje
![]()
ik heb nog gezocht naar een ieniemienie gietertje van plastic om een speciale foto voor jou te maken, maar omdat we net verhuisd zijn heb ik die natuurlijk niet kunnen vindenGeweldig
![]()
Hij schrijft de grote gieter bij op zijn verlanglijstje
Deze zomer wordt de waterleiding van de geslagen put op het land naar het huis aangelegd, dan hebben we altijd stromend water,wel 2800 liter per uur. Nu op dit moment wordt het water per tractor met een enorme tank naar ons huis gebracht, daar doen we ongeveer 1,5 maand mee
Het water is gewoon schoon, helder water
Wat gaaf dat je huid zo van het bronwater opgeknapt is! Lekker is dat he, je eigen bron.
Helemaal geweldig
Citaat:Da's een hele tijd scheppen met zo'n kaboutergietertje alvorens die put leeg is !

Als er zonnepanelen geplaatst worden, hoeven we de generator misschien niet zoveel te gebruiken

Hier is de stroom de helft goedkoper dan in Nederland maar we willen het liefste zo veel mogelijk zelfvoorzienend zijn. Hoeveel zonneuren precies zou ik moeten uitzoeken maar gemiddeld heeft het hier meer zonuren en een stabieler klimaat dan in Nederland. 
De molen is niet zo heel erg groot idd, en daar ben ik wel blij om want als het heel hard waait, en dat doet het best veel, dan is het wel veel lawaai , als je buiten bent. Binnen hoor je niets. In het begin dachten we dat de paarden ervan zouden schrikken, maar die geven er niets om.