Haha ik ben echt wel heel benieuwd hoor, zou super leuk zijn om mijn box volgende week uit te kunnen pakken. En als het toch niks is, nou ja pech gehad, het is nu alweer zolang geleden dat ik betaald heb dat ik dat deel eigenlijk alweer vergeten ben
Hier nog 1 die nieuwsgierig is geworden en zo een box heeft besteld Nummer 1, dat kan geen kwaad En inderdaad, de actie is tot en met 15 september verlengd!
Debbie
Geplaatst: 13-09-13 08:11
Worden ze dan nog wel volgende week bezorgt?
Heb gister maar een tweede box besteld en die via IDeal betaald.. Mocht het dan met die eerste inderdaad niet goed komen heb ik toch nog iets
Achterom
Geplaatst: 13-09-13 10:47
Debbie schreef:
Worden ze dan nog wel volgende week bezorgt?
Nou, dat vroeg ik me ook al af... aangezien ik daarna op vakantie ga...
Ik denk dat ze alle boxen op proberen te maken, en tot zondag kan nog net want als ze dan maandag op hun post gaan zijn de precies donderdag of vrijdag bij de klant.
Liejn
Geplaatst: 13-09-13 22:57
haha, t is hier nu heel rustig in het topic.. maandag is iedereen benieuwd wanneer het gaat komen.. dinsdag vragen veel mensen zich af of het er al zou kunnen zijn.. woensdag worden de eerste mensen nerveus.. en woensdagmiddag/avond en donderdag explodeert de boel hier van iedereen die zijn/haar pakketje heeft ontvangen
Ik was al iemand aan het bededenken om de condooms aan te geven maar heb nu een antibiotica kuur gekregen gister dus komen ze toch nog van pas
MarvanTom
Geplaatst: 14-09-13 14:26
Ik wacht ongeduldig jullie bevindingen af. Mocht het goed bevallen bij jullie, dan dan ik de volgende ronde meedoen.
Oftewel: ik wacht tóch ff af of er niet een addertje onder het gras zit. Ik heb zo'n vermoeden dat je straks een uitpuilende mailbox hebt met ongevraagde nieuwsbrieven en aanbiedingen. Maar ja, als dat alles is...