Jouw favoriete parfum/luchtje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lo91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 01:13

Ik heb 2 favorieten. 1 wat lichtere/frissere voor het voorjaar en de zomer: the sheer van burberry britt. En 1 wat zwaardere voor de herfst en winter: lolita lempicka :)

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 21:23

rumeur

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 17:01

Oeh ik kan ook niet zonder parfum, naja kan wel hoor maar ik voel me wat kaal als ik het niet op heb.

Ik heb nu Allure Sensuelle van Sjanel ;) (al een paar jaar eigenlijk..) En droeg vaak Escape van Calvin Klein, nou vind mijn vriend die niet te pruimen omdat hij een meisje heeft gekend wat nogal psychotisch was en het luchtje hem aan haar doet denken...

Ik had zelf ook die ervaring dat ik een parfum niet meer prettig vind door een ervaring, zo vind ik Aqua di Gio smerig omdat mijn ex dat droeg en heb ik een hekel aan een supergeurtje van Hermès omdat er een avond iets heel vervelends gebeurde...

Ik houd ook van Organza van Givenchy, meestal houd ik van de "ouderwetse" geurtjes die al heel wat jaren meegaan en tijdloos zijn. Ik heb een hekel aan frisse en zoete luchtjes.. Ik heb nog een ongebruikte appel van DKNY met bodylotion, als er een liefhebber voor is PB me even kun je die overnmen.. Ik vind het niet te pruimen -O-

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 21:58

Sorry voor het omhoog knallen van dit topic... .

Maar iemand enig idee waar ze nog parfum verkopen van kate moss velvet hour? Kan hem nergens meer vinden :-(