Samsung Galaxy S4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

branka16

Re: Samsung Galaxy S4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 09:48

K zag al een aanbieding staan ergens van 30 euro per maand en 60 euro voor de tel.
Dat vind ik erg weinig gezien de rest van de abbo's :Y)

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 09:50

branka16 schreef:
K zag al een aanbieding staan ergens van 30 euro per maand en 60 euro voor de tel.
Dat vind ik erg weinig gezien de rest van de abbo's :Y)

Ja, maar dan betaal je waarschijnlijk wel voor een abonnement dat 3x zo groot is als wat jij gebruikt.
Als je dat er voor over hebt is dat natuurlijk prima.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 09:52

Nee dat niet, maar ik vond dat niet duur.
Ik heb nu ook een abbo van rond de 35 per maand.

T is dus niet 60 euro per maand voor de tel he ;)

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 10:00

branka16 schreef:
Nee dat niet, maar ik vond dat niet duur.
Ik heb nu ook een abbo van rond de 35 per maand.

T is dus niet 60 euro per maand voor de tel he ;)

Nee, maar als jij maar 100 min en 500 MB nodig hebt is €30 per maand best duur.
Maar als jij dat er voor over hebt om de telefoon voor een redelijke prijs te krijgen dan moet je dat gewoon doen.
Uiteindelijk betaal je dan de telefoon gewoon in delen alsnog.

Niks mis mee, ik heb ook een veel duurder abonnement dan ik uiteindelijk gebruik.
En iedere keer wil ik hem gaan verlagen omdat het onzin is en dan word ik weer verleid door een telefoon :+

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 10:49

Haha dat heb ik ook XD

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 13:49

Ik heb mijn abbo afgesloten op gsmeasy.nl. Ze hadden toen voor mij een leuke deal van T-mobile en hoefde maar €99 euro bij te betalen voor mijn telefoon. Weet niet wat ze nu voor een deals hebben, maar misschien daar eens een kijkje nemen? ;)

Wie had hier trouwens nou van die covers besteld op Deal Xtreme? Vroeg me af wat de levertijd ongeveer is :=

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:20

Jeuj, ik ben sind vandaag ook een Samsung Galaxy S4 bezitter. *\o/* Ik moet nog wel erg wennen, haha. (Ik had een Samsung Galaxy S2. )

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 23:47

Ik zeg Tele2!

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 23:54

Nou ik had even gezocht op tele2, en ik liep alleen maar tegen klachten op over hoe waardeloos de service is als je in de problemen komt... Ik ben er best van geschrokken

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 10:45

Ik heb de S4 nu een week en ben er erg blij mee! Ik heb em overigens wel verzekerd.

maaike2800

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 10:19

Ik gebruik met deze telefoon enorm veel mb's met internet omdat er op de achtergrond steeds contact gemaakt wordt voor dingen die ik helemaal niet gebruik. Bv play music maakt steeds contact, hoe kan ik dit uit zetten?

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 10:53

@maaike2800 Volgens mij staan hier een aantal tips om je achtergrondprocessen uit te zetten.

Iemand al zijn 64GB-kaartje ontvangen? Ik gister. Valt me op dat er echt alleen de micro SD bij zit en niet een zogeheten 'micro adapter' (zo'n SD-kaart waar je de Micro-SD in kan schuiven). Hoort dat zo of is er bij mij een foutje gemaakt? :P

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 11:08

dat is niet ongebruikelijk bij microsd-kaartjes.

maaike2800

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 11:16

thanks noctua
gelijk een nieuwe vraag waar zit de Synch. knop?

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 11:20

@Mizora Is dat zo? Ik ben gewend dat als ik er één aanschafte die 'adapter' er bij te krijgen :P

@ Maaike bij de reacties zie je dat iemand ook die vraag stelde, dus daar is je antwoord gelijk uitgelegd ;)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 12:39

Vraagje: ik heb nu een Iphone en twijfel over een nieuwe Iphone of de Galaxy.
Nu heb ik thuis een macbook (en een ipad en apple tv, kortom een Apple-lover). Wil Android wel een beetje synchroniseren met IOS???
Met Itunes heb ik tot dusver geen problemen, maar als ik overga op Samsung kom ik natuurlijk bij een ander programma uit.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 20:31

Als je apple-producten heb, zou ik voor apple blijven gaan. Zelfs al ben ik een trouwe Samsung-fan. Dat is allemaal zo strak op elkaar afgestemd, ik zou er niet aan sleutelen als je de keus hebt.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:41

Maar je hebt je samsung nu neem ik aan ook op een windows computer en het is geen windowsphone....

Maar het is me dus niet echt duidelijk of het wel kan...

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 16:19

Ik moet er wel even bij zeggen dat ik alles van Apple heb, maar de afgelopen 2 weken ook veel met Android gewerkt. Echter, ik krijg met geen mogelijkheid m'n Galaxy S4 verbonden met m'n MacBook (maar dat kan dus ook aan de Mac liggen).

Het is naar mijn mening echter wel zo dat ik (als Apple enthousiast) vind dat je momenteel beter een S4 dan een iPhone 5 kan kopen..

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 16:23

Choiix schreef:
Ik moet er wel even bij zeggen dat ik alles van Apple heb, maar de afgelopen 2 weken ook veel met Android gewerkt. Echter, ik krijg met geen mogelijkheid m'n Galaxy S4 verbonden met m'n MacBook (maar dat kan dus ook aan de Mac liggen).

Het is naar mijn mening echter wel zo dat ik (als Apple enthousiast) vind dat je momenteel beter een S4 dan een iPhone 5 kan kopen..

Ja dat soort berichten lees ik dus wel meer. Er is nu wel Kies (wat dat ook moge zijn haha) voor Mac, maar het schijnt erg moeizaam te zijn.

Wil je jouw laatste punt even toelichten. Blijkbaar ben je ook een applefan dat je er alles van hebt, maar daarom ben ik juist wel benieuwd naar je advies.

Momenteel neig ik ook erg sterk naar de S4. Maar dat is ook omdat ik gewoon van "nieuwigheid" hou....... de Iphones lijken gewoon zo op elkaar :o :o Dat je nu in de 5 een rijtje meer aan icoontjes hebt wordt ik niet erg warm van ;)

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 00:08

Ik heb ook een Macbook en een iPod, maar wel de S4 :D Gaat helemaal prima! Met mijn vorige telefoon (S2) kon ik via Kies Air al mijn bestanden van mijn telefoon op mijn laptop zetten, ging helemaal probleemloos. Met deze heb ik het nog niet geprobeerd, maar ik denk dat het niet moeilijk zal zijn. Bovendien zijn er een heleboel programma's voor Windows (telefoons) die je ook gewoon voor de Mac kan krijgen :+

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 10:08

Natuurlijk wil ik dat. Ik heb alles van Apple (iPad, iPhone, MacBook, MacMini etc). Toch vind ik dat die S4 met zijn mooie scherm en geniale accu een beter toestel is dan de iPhone 5. Als mijn abbo afloopt ga ik niet meer automatisch voor de 5S, grote kans dat ik dan voor iets anders ga. Het enige wat ik dan zou missen is iCloud (foto's kunnen via dropbox, Find My phone zijn alternatieven voor en backuppen kan bij Google ook) en iMessage (dat is dan wel vervelend), maar meer ook niet :)

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 13:29

Choiix schreef:
Natuurlijk wil ik dat. Ik heb alles van Apple (iPad, iPhone, MacBook, MacMini etc). Toch vind ik dat die S4 met zijn mooie scherm en geniale accu een beter toestel is dan de iPhone 5. Als mijn abbo afloopt ga ik niet meer automatisch voor de 5S, grote kans dat ik dan voor iets anders ga. Het enige wat ik dan zou missen is iCloud (foto's kunnen via dropbox, Find My phone zijn alternatieven voor en backuppen kan bij Google ook) en iMessage (dat is dan wel vervelend), maar meer ook niet :)

Als je een android telefoon neemt, maak je gewoon een google-account aan en daar kun je dan ook praktisch je hele telefoon inhoud continue in de cloud hebben, agenda, mail, foto`s etc

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 17:47

Tnx!!!! Ik heb de S4 inmiddels besteld. Ben super benieuwd!!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 20:41

Ik ga de mijne morgen halen :D Ben benieuwd. Kom van iPhone af maar ben daar niet meer tevreden over. Ik mis toch het personaliseren wat bij samsung wel kan. Voor mijn iPhone 4S heb ik een tijdje een Galaxy S2 gehad, en omdat ik toen per se een iPhone moest hebben heb ik de samsung verkocht. Inmiddels is de iPhone nu na 1,5 jaar al helemaal op, de batterij is enorm slecht geworden, en houdt het nog maar 3/4 van de dag vol... Als ik hem om 9.00 uit de lader haal, is hij 's avonds om 19.00 al bijna leeg. Verder heb ik buitenshuis nooit bereik wat internet betreft en kan ik bijna nooit gesprekken ontvangen.. Heel erg irritant. Ik vind de camera onwijs slecht en het is een groot minpunt dat ik niet kan inzoomen als ik een filmpje maak..

Ik hoop dat de Galaxy S4 hierin een stuk beter is. De batterij zal ook wel drama zijn, want dat is bij de S2 ook al zo en de S3 was niet veel beter. Maargoed, daar kan ik mee leven :)