Wat is er zo goed aan die doeken van hara tov gewone doeken?
mikaatje
Geplaatst: 24-05-13 21:17
witte steen is ook echt aan te raden. kranen, wasbakken, spiegels, zilver etc. alles is als nieuw en de kranen hoef ik minstens 2 weken niks aan te doen. ideaal. ook super voor kalkplekken in wasbakken.
De universele reiniger met DRIE DUBBELE WERKING.
Onmisbaar voor al uw onderhoud in en rondom het huis. Het REINIGT, POLIJST en BESCHERMT.
En dit slechts in een handeling.
Het REINIGT en BESCHERMT al uw sanitair, tegels, voegen, kranen, aangekoekte pannen, roestvrijstalen kookplaat, keramische of inductieplaat, magnetron, oven, fornuis, wasemkap. Het verwijdert ook kalk en hardnekkige kalkaanslag.
REINIGT en BESCHERMT eveneens diverse vloeren zoals laminaat, vinyl, marmer en andere natuurstenen vloeren, gelakt hout.
IDEAAL voor de auto’s, caravans, motoren en boten. Eveneens is het te gebruiken voor onderhoud van alle gladde oppervlaktes zoals chroom, aluminium, inox, koper, zilver, glas, pvc, spiegels en ramen.
Het is te gebruiken voor al wat buiten staat aan tuinmeubels, speeltoestellen, serre en marmeren voorwerpen. Dit product is ook ideaal bij het schoonmaken van kachelvensters en ramen van ovens.
De gratis geleverde witte spons in het deksel is om al uw zilver en goud te reinigen.
100 % NATUURLIJKE REINIGENDE SAMENSTELLING:
Kleiaarde, neutrale zeep, schuimzeep, plantaardig vet en geparfumeerde olie.
GEBRUIKSAANWIJZING:
- De spons vochtig maken met koud water en enkele keren over de witte steen wrijven.
- Druk nu op de spons tot er schuim ontstaat waarmee u poetst.
- U poetst het voorwerp met een lichte tot stevige druk.
- Na het poetsen spoelt u het voorwerp af met water en droogt het na met een doek.
Let wel: witte steen gebruikt u in combinatie met KOUD water voor een maximaal effect.
De witte spons in het deksel is bestemd voor zachtere materialen en autolak.
te bestellen bij ademax
Kentaro
Geplaatst: 24-05-13 22:52
benangelique schreef:
Wat is er zo goed aan die doeken van hara tov gewone doeken?
Vooral bij veelvuldig gebruik, blijven deze vele malen mooier na het wassen dan de goedkope doeken. Voor bijvoorbeeld het glaswerk (o.a. glazen tafel) vind ik ze super om te gebruiken. Voor o.a. een doekje over het aanrecht vind ik een goedkope doek ook weer prima. Ik heb de spons en de Blue wonder van Hara en ben daar zo over te spreken!! (weet niet of bovenstaande post over dezelfde steen gaat?!) Je gootsteen is echt in no time glimmender dan ooit! (en het water spoelt er dan zo mooi vanaf ) M"n inductie plaat dito eender! Ik heb er nu ook de vloerwisser met dweil van en die bevalt super goed. Voor bijvoorbeeld het afdrogen van de vaat, merk ik niet dat zo'n doek beter werkt dan bijvoorbeeld een microfiber theedoek van de Zeeman
Hm dat klinkt goed voor sanitair en vloeren dus. Gebruik nu voor de badkamer spul van hg maar dan stik Ik half van dampen
Kentaro
Geplaatst: 24-05-13 23:07
Ik krijg er geen provisie op hoor... Maar als ik ergens enthousiast over ben, kan ik er nogal vol van zijn Ik heb (maar dan weer van Jemako, zelfde idee, maar Hara weet ik even geen verkooppunt meer van en Jemako verkoopt een vriendin van een vriendin van mij ) de sanitairreiniger en microvezel spons voor de badkamer. Vooral voor de glazen douchewand verricht dat gewoon wonderen.... De spullen zijn 100% natuurlijk!! Ook dat vind ik een groot voordeel!
Ik lees hier vanalles waar ik nog nooit van heb gehoord... witte steen, hara doekjes...
Kentaro
Geplaatst: 24-05-13 23:12
Het is ook een informatief forum.............
F_Orumster
Geplaatst: 24-05-13 23:16
Er gaat een wereld voor me open Ook tips om huishouden leuk te vinden? Ik haat het best wel.
Kentaro
Geplaatst: 24-05-13 23:19
Ik vraag me af of dat een goed of een slecht teken is, dat deze dingen dat bij je teweeg brengen................
(en betreft het leuk maken, het is mij echt opgevallen dat als je spullen gebruikt die echt en fijn werken, het wel scheelt in het plezier aan het schoonmaken!!)
Ik heb chloor, allesreiniger en schoonmaakazijn in mijn assortiment en gewoon goedkope vaatdoeken, dus zat met verbazing te lezen over jullie attributen
Inwonderland
Geplaatst: 24-05-13 23:34
Jemako doeken maken het niet leuk, maar (zeker met een lekker schoonmaakmuziekje) wel een heel stuk dragelijker.
dems75
Geplaatst: 25-05-13 06:11
nog een tip behalve de wonderspons? om het huishouden leuk te maken, probeer ik het altijd extra gezellig te maken in huis. Dus ik maak 1x in de week alles grondig schoon, dan dweil ik ook, badkamer extra goed enz enz. Ik doe schoon (lekker ruikend) beddegoed op bed en als laatste haal ik altijd verse bloemen, steek een geurkaarsje aan en voila..eer van je werk!
Die wonderspons vd Action is mn moeder ook vol van maar hier lrijg ik er echt niet alles schoon mee
dems75
Geplaatst: 25-05-13 07:37
Ik wel Hij krijgt ook gekke strepen van de vloer bijv. Of zelfs van de muur (zachtjes aan doen!) ik ben echt wondersponsfan! EInde van het schooljaar, als ik de klas helemaal moet schoonmaken, is die spons de enige die de tafeltjes van de kinderen ook echt schoonkrijgt.