Die vesten zitten heerlijk! Ik heb er 3 gekocht, een zwarte, rode en de lila. Allemaal in maatje M en ze zijn inderdaad wel zacht van binnen, zou je niet verwachten.
Izie
Geplaatst: 18-09-12 22:17
Ik had vorige week al t paarse vest gekocht, ik vind m prima voor bij de paarden. Morgen ook nog maar ff n grijze en zwarte scoren. Ideaal
heb ook 2 vesten gescoord, een zwarte voor mezelf en een rode voor mijn dochter. Denk dat ik voor haar ook nog maar een andere kleur ga halen als er nog zijn. Zijn perfect voor naar stal! Verder ook voor dochter lief de nail arts. 2 doosjes, gezichtreinigings doekjes, de lekkere kokos douche gel. Heerlijk dat in het volgende dorp nu ook een Action is!
Davinia_
Geplaatst: 19-09-12 13:14
Ik ben net geweest, ik was bijna 40 euro kwijt Maar ik heb ook aardig veel: -4 verschillende diepvriesbakjes -Steelpan -Grote glazen vaas -Stuk of 4 nep bloemen om die vaas mee op te vullen -Hondenpoepzakjes -Hondenkleedje -Badschuim -Saus voor wraps -Serveerschaal -2 pakken koekjes -Wasmiddel -Schoonmaakmiddel -Sokken voor mijzelf -Sokken voor vriendje -3 pakjes bloembollen En vast nog dinge wat ik zo snel vergeet Owja, de chocolade pepernoten
De tassen hadden ze nog bij ons, helaas geen zwarte meer. Wel stonden er super leuke pakketjes met badschuim, zout enzo om samen te stellen. Wilde ze nog mee nemen, maar ik heb helaas geen verjaardag komende tijd..
bij mij gaan die sokken ook nog mee 2 jaar geleden 3 paar gekocht en heb net gister 1 paar weggegooid heb zelf maat 38 maar koop ze altijd maatje groter