Op reclamefolder.nl kun je hem digitaal bekijken Ik heb een nee-nee sticker, omdat ik anders nog geen twee dagen weg kan... Dan zit dat ding al propvol!
Ik moet ook zo'n sticker..... Bekijk ze nooit. Zonde van het papier.
shantal
Geplaatst: 10-08-12 18:47
Zo zo jullie gaan hard zeg,maar ik ben hier ook hard bezig geweest Eindelijk is mijn slaapkamer af,ben echt zo blij
Foto s upload ik zo
Ik zag ook een super gave wc voorbij komen, normaal houd ik daar niet zo van maar deze is echt super leuk. En volgens mij op best wel op low buhget uitgevoerd.
Zonde zeg Yv (dacht ik ) dat je een hoop geld kwijt bent en nu nog meer moet betalen om alles nog eens goed geregeld te hebben dan ben je bijna alweer je geld kwijt wat je terug zou krijgen. En ik zou idd ook niet meer subtiel zijn,laat ze maar weten waar ze staan.
Pff wat een rot klus een aanrecht schuren,maar hij zal er denk ik wel van opknappen dan is het wel weer waard. En gelukkig hoef die niet elke maand ofzo
Weet niet of ik nog wat dingen vergeten ben ;sorry
Hier was ik bezig om eindelijk het vieze vloerbedekking eruit te halen;
En 2 uurtjes later kon alles weer op zijn plaats met me nieuwe laminaat en bed zoals die in zijn geheel is;
Vanf de andere hoek zie je rechts mijn opnieuw geschilderde kast in het wit Mijn schoenenrek heb ik voor een deel verkleind voor alleen nog maar me pumps en veel gedragen schoenen,de rest heb ik in een doos gelaten. Mijn nieuwe jaloezieen (van de action,gaan alleen uit het assortiment) Het bruine kastje hoop ik met de tijd weg te kunnen halen,of nog te schilderen in het wit(hier zit mijn zoontjes kleding in)
En hier zie mijn nieuwe voetenkleedje die ik bij de ikea gekocht heb. (let niet op de troep op balkon dat is nog mijn oude bed die weg moet. En mijn zoontjes bed moet nog opgemaakt vandaar de vuilniszakken nog ;P ) http://www1.picturepush.com/photo/a/894 ... 943984.jpg
Ben wel super trots op mezelf dat ik het allemaal dit jaar voor elkaar heb gekregen. Nu lekker van 3 weken vakantie genieten en niet meer hoeven te klussen
Mooi vloertje Shantal! Intratuin viel tegen... Bakken waren alsnog erg duur en nergens zaten gaten onderin zo stimuleer je de plantverkoop wel! Heb ook geen zin om zelf alles uit te boren. Wel 2 witte porseleinen stapelbakken meegenomen (voor perkgoed), een kussentje voor mijn voetenbankje en 4 solarlichten (keien). Net al een groot deel van het aanrecht geschuurd... Stom werk
Ze hebben trouwens ook leuke en goedkope bakken bij de action. Heb toen 2 kunststof bakken gekocht voor me moeder op kniehoogte,in het begin dat ik dat ze echt van steen/beton waren maar was echt kunststof hihi. Er zaten alleen ook helaas geen gaten nog onderin. Maar je zou kunnen kijken of het wat voor je is. (kan even geen foto vinden)
De rieten manden en de elho bakken waren in de aanbieding nog duurder dan bij de Action inderdaad het was sowieso toch voor volgend seizoen! Hier mijn aanrechtblad... Het meest rechterstuk heb ik nog niet gedaan. http://i1013.photobucket.com/albums/af2 ... AG0225.jpg
Haha, inderdaad! Ach, dat wist ik toen ik het kocht... Vind het zo mooi, alhoewel de volgende keuken denk ik geen hout wordt Net de eerste keer in de olie gezet, morgen denk ik nog een keer! Probleem is alleen dat ik nu mijn aanrechtblad al niet meer kan gebruiken
Ik ben vandaag ook even bij de Intratuin geweest. Was wel veel in de opruiming, maar niet echt wat ik leuk vond. Wilde nog twee hortensia's meenemen, aangezien de 2e gratis was. Per stuk waren ze 12,99. Nou bij de Praxis waren ze 9,99 en veel groter, die bij de Intratuin waren maar mini. Dus ik vond ze aardig aan de prijs bij de Intratuin!
Pinda dipje wat vervelend dat je dadelijk alles kan schuren en verfen, mannen....
Shantal ziet er netjes uit!
Mootje succes met je aanrecht!
Wij hebben de sleutel! Vanavond gelijk aan de slag gegaan in de kamer van onze dochter. behang is er nagenoeg af, plinten weg, gordijnen weg en het plafond ligt er half uit. De mannen zijn nu nog bezig, weet niet of ze het tapijt er ook bog uit halen straks. Dan is dat kamer 1 alweer. Met een beetje mazzel kunnen we morgen overal nieuwe plafonds tegenaan nagelen. Elektra was wel een beetje drama, als we in de ene kamer aan het koord trokken ging in de andere kamer het licht aan... Beetje apart. Morgen weer vroeg op en aan de klus! Heb er (nu nog) enorm zin in!
Mijn slaapkamer loopt niet recht De huizen lopen namelijk hier in een rondje en deze kleine huizen hebben ze precies in de ronding gemaakt tussen de koopwoningen. Dus voor dit huisje loopt het dan wel recht zeg maar, en nu loopt mijn laminaat door samen met de woonkamer wat eigelijk dan opdezelfde manier gelegd is. Misschien dat het zo wat duidelijker word hoe de woning staat; https://maps.google.nl/maps?hl=nl (ik ben dus dat kleine tussenwoningkje achter de boom )
Ik had het eigelijk liever gehad dat ik in de slaapkamer ook de drempel eruit kon halen,maar in de huiskamer had ik het al eerder laten leggen.
Nic
Geplaatst: 11-08-12 12:46
De link werkt niet, maar dat geeft niet lekker zo laten ik snap het nu.