Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 11:43

odenxia schreef:
Het liefst blijf ik ook bij KPN/HI. Heb er nooit problemen mee gehad namelijk.

Ik zou gewoon bellen, misschien dat ze je nog korting geven :D

odenxia

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 12:40

Ja ga ik vanmiddag even doen. Ben nu op het werk, dus niet alle tijd zeg maar.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 14:40

Doriine schreef:
ik heb de galaxy note. dus de s3 is kleiner als de note toch? vind de note nl toch een beetje lompig hihi

De S3 is idd kleiner dan de note. :j

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:22

LisaFaded schreef:
Ariebombarie schreef:
nee er is nergens meer onbeperkt internet, óók niet bij tmobile (al adverteren ze daar wel mee, niemand leest die kleine lettertjes he). maar onbeperkt internet is ook niet nodig aangezien veel mensen bij normaal gebruik niet boven de 250MB uitkomen

Ik betaal 4.95 bij voor onbeperkt internet en het staat in me contract. Ja ik heb alle kleine letters gelezen

Ja maar volgens mij ga je na een bepaald aantal MB van 7 of 14 Mbps naar 64 Kbps. Volgens mij is het idd wel onbeperkt maar kwa snelheid ga je er wel gigantisch op achteruit. Maar goed, wat dat betreft is het natuurlijk maar net wat voor bundel je hebt en wat je er allemaal mee doet zul je daar veel of weinig van merken.. ;)

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:24

Blacky94 schreef:
LisaFaded schreef:

Ik betaal 4.95 bij voor onbeperkt internet en het staat in me contract. Ja ik heb alle kleine letters gelezen

Ja maar volgens mij ga je na een bepaald aantal MB van 7 of 14 Mbps naar 64 Kbps. Volgens mij is het idd wel onbeperkt maar kwa snelheid ga je er wel gigantisch op achteruit. Maar goed, wat dat betreft is het natuurlijk maar net wat voor bundel je hebt en wat je er allemaal mee doet zul je daar veel of weinig van merken.. ;)

Heb hem verlengd dus denk het niet..

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:28

Onbeperkt Internet Voordeelbundel
Onbeperkt internet voor € 4,95 per maand
Bij T-Mobile kun je nog echt onbeperkt internetten met de Onbeperkt Internet Voordeelbundel.
Voor € 4,95 extra ben je altijd onbeperkt online. Is je bundel op, dan betaal je bij ons geen extra kosten per MB. Je snelheid wordt verlaagd naar 64 Kbps, waarmee je gewoon door kunt blijven internetten.
Actie: Nu tot 12 maanden 50% korting op Onbeperkt internet voordeelbundel bij Smart Plus abonnement

Voordeelbundel | Snelheid | Volume | Prijs per maand
Onbeperkt internet | Afhankelijk van je abonnement | Onbeperkt* | € 4,95
* Na het overschrijden van je maandelijkse datategoed zal de snelheid worden teruggebracht naar 64 Kbps.
Wat is nog mogelijk als de snelheid wordt verlaagd?

Reset je snelheid voor € 5,-
Is je bundel op, maar wil je toch snel blijven internetten? Als je de Onbeperkt Internet Voordeelbundel hebt afgesloten of een ouder abonnement hebt met onbeperkt internet*, dan kun je altijd je snelheid resetten. Je krijgt na je reset er weer net zoveel MB bij als je in je oorspronkelijke bundel had zitten. Heb je bijvoorbeeld een abonnement met 500 MB, dan ontvang je na de reset opnieuw 500 MB voor de rest van jouw factuurmaand Je snelheid resetten kost € 5,- per reset en kan tot wel 3 keer per maand.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 16:29

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 18:44

Voor degene die vodafone verlengen willen met dit toestel of nog twijfelen, in de winkel heb ik gehoord dat vanaf morgen de abonnementen aangepast worden. Vodafone heeft nauwelijks nog info vrij gegeven maar ipv 6 maanden niks wordt het dalijk 12 maanden 50%. Daarnaast zag ik op internet dat ik bij de nieuwe abonnementsvorm wrs 35 euro voor het toestel betaal ipv de 70 die ik nu zou betalen. Op die site zijn de prijzen van de abonnementen verder wel gelijk gebleven. Echter omdat ze in de winkel zeiden dat vodafone er nog weinig over vrij gegeven heeft weet ik niet zeker hoe betrouwbaar die gegevens zijn die wij gevonden hebben, maar wellicht toch iets om over na te denken ;)

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 09:51

joepie.. ik mag ook verlengen en wil graag de samsung galaxy s3. heb alleen nu een super gaaf abbonement. als ik nu verleng, gaat het nieuwe al in of niet? of opzeggen dus.
wat raden jullie me dan aan? welke provider is op het moment het goedkoopst?

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 19:02

Als je nu verlengt, gaat je nieuwe abonnement in. :) Welke provider het goedkoopst is durf ik niet te zeggen, wel weet ik dat Vodafone een goede aanbieding heeft.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 19:32

Ik twijfel of ik de samsung galaxy S3 wil, heb nu ook een Samsung en dat bevalt goed. Per 1 augustus mag ik mijn abo verlengen.... het liefst houd ik mijn huidige telefoon omdat die qua functies en formaat ideaal is, hij wordt alleen te langzaam en de batterij moet te vaak op geladen worden.

Als abo heb ik HI, niet de goedkoopste maar wel erg goed in zijn bereik wat voor mij echt heul belangrijk is. Ik betaal liever wat meer als dat betekent dat ik overal goed bereik heb :) (mijn vriend had met vodafone geen bereik in ons huis en moest buiten bellen, nu met HI nergens last van)

Zag laatst de S3 in de winkel en het formaat viel me ten opzichte van de S2 eigenlijk wel mee... hij is wel groter maar minder lomp :) Daar was ik erg blij mee haha, als 2e keuze zou het namelijk een Iphone 4S worden maar ik wil eigenlijk niet overstappen van merk telefoon omdat deze toch weer anders werken en ik nu wel gewend ben :)

Twijfel nu alleen nog of ik een losse telefoon neem en dan SIM only, of een 1jarig abo of een 2jarig abo... vind de abo's er namelijk niet goedkoper op geworden met het leasen

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 19:36

Laatst zei iemand dat je na 6 maanden je abbo kan verlagen bij vodafone
Maar gaat dit zo makkelijk? kun je an een abbo van 50 euro naar 1 an 37,50 gaan?

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:29

Geen idee, misschien met leasen nu wel omdat je een vast bedrag betaald voor het leasen van de telefoon + een los abo bedrag.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:11

kYliieJ schreef:
Laatst zei iemand dat je na 6 maanden je abbo kan verlagen bij vodafone
Maar gaat dit zo makkelijk? kun je an een abbo van 50 euro naar 1 an 37,50 gaan?

Dat was ik, in mijn eerdere bericht kan je de link vinden. Je kan overigens maar met 1 stap per keer terug.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:21

Doen ze daar niet moeilijk om? mag je per 6 maanden 1 stap terug?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:52

Marley schreef:
Ik twijfel of ik de samsung galaxy S3 wil, heb nu ook een Samsung en dat bevalt goed. Per 1 augustus mag ik mijn abo verlengen.... het liefst houd ik mijn huidige telefoon omdat die qua functies en formaat ideaal is, hij wordt alleen te langzaam en de batterij moet te vaak op geladen worden.

Als abo heb ik HI, niet de goedkoopste maar wel erg goed in zijn bereik wat voor mij echt heul belangrijk is. Ik betaal liever wat meer als dat betekent dat ik overal goed bereik heb :) (mijn vriend had met vodafone geen bereik in ons huis en moest buiten bellen, nu met HI nergens last van)

Zag laatst de S3 in de winkel en het formaat viel me ten opzichte van de S2 eigenlijk wel mee... hij is wel groter maar minder lomp :) Daar was ik erg blij mee haha, als 2e keuze zou het namelijk een Iphone 4S worden maar ik wil eigenlijk niet overstappen van merk telefoon omdat deze toch weer anders werken en ik nu wel gewend ben :)

Twijfel nu alleen nog of ik een losse telefoon neem en dan SIM only, of een 1jarig abo of een 2jarig abo... vind de abo's er namelijk niet goedkoper op geworden met het leasen

Jammer dat je met vodafone geen/weinig bereikt hebt, zelf wel positieve ervaringen mee en heb juist zelf met tmobile nergens bereik (niet alleen thuis, in het halve land niet)

Naast dat ik persoonlijk niet zo fan ben van een telefoon leasen denk ik niet dat een abo inclusief telefoon zoveel duurder is dan een los toestel inc telefoon.
Ik kom over 2 jaar inc 1gb internet, onbeperkt sms en 160 belminuten uit op 925 euro (wel bij vodafone...). Als ik daar zo'n 600 voor toestel af haal houd ik 325 euro over voor t abo, zeg 14 euro per maand voor het abonnement (47,50 per maand inc telefoon, eerste 6 maanden gratis of 12 maanden 50% na wat ik gehoord en aangegeven heb in mijn laatste post).
Bij een sim only met zelfde abo kom ik over 2 jaar op 657 euro uit, dus gemiddeld 27,50 per maand (36,50 per maand, maar eerste 6 maanden gratis, of zoals hier boven wrs ook 12 maanden 50%).
Dit is wel bij vodafone, dus als je iets zou willen bij een andere provider zou je het ff apart uit moeten rekenen allemaal ;)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:02

bij leasen gaat de telefoon ook nog terug naar de provider, dus je betaalt er wel voor (en misschien niet meer dan met de oude abo's) maar je moet de boel ook nog eens inleveren... dat staat me een beetje tegen. Je mag dan de telefoon na je abo nog kopen -O-

Het uitrekenen moet ik inderdaad nog doen, waarschijnlijk dan toch 2jr als ik voor de S3 ga omdat het anders erg veel wordt per jaar....
Had nu een galaxy ace, die was gratis bij een 1jarig abo dus dat was ideaal :) dat gaat natuurlijk voor dat bedrag niet lukken met de S3 of een Iphone 4S

Overstappen naar Vodafone (of tmobile) ga ik niet doen, dat wordt niets....

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:13

Marley schreef:
bij leasen gaat de telefoon ook nog terug naar de provider, dus je betaalt er wel voor (en misschien niet meer dan met de oude abo's) maar je moet de boel ook nog eens inleveren... dat staat me een beetje tegen. Je mag dan de telefoon na je abo nog kopen -O-

Het uitrekenen moet ik inderdaad nog doen, waarschijnlijk dan toch 2jr als ik voor de S3 ga omdat het anders erg veel wordt per jaar....
Had nu een galaxy ace, die was gratis bij een 1jarig abo dus dat was ideaal :) dat gaat natuurlijk voor dat bedrag niet lukken met de S3 of een Iphone 4S

Overstappen naar Vodafone (of tmobile) ga ik niet doen, dat wordt niets....

Ja ik weet hoe t werkt, daarom ben ik er idd ook niet zo'n fan van ;) wil m gewoon zelf kunnen houden, ook daarna :P
Ik heb nu ook nog een Ace, maar alles bij elkaar betaal ik op dit moment meer per maand dan wanneer ik dalijk dat abo inc S3 afsluit omdat ik er nu bijv nog internet en extra sms extra naast heb moeten nemen omdat internet 2 jaar geleden nog niet zo in trek was :')

Mbt tot provider zou ik wel nog even goed alles uit proberen te zoeken, want voor zover ik weet doen Hi en, ik dacht ook, Telfort aan leasen en tmobile en vodafone gewoon aan ''verkoop''. Hoe het met bijv kpn zit en kwa abonnementskosten weet ik niet, zou je ff moeten kijken.. ;)
Overigens hadden wij vroeger hier ook heel slecht bereik met vodafone terwijl we daar inmiddels geen last meer van hebben. Ken je niet iemand met vodafone om evt eens te kijken hoe het op dit moment staat? :)

edit; zijn Hi en Telfort niet van KPN? In dat geval heb je nl kans dat ook kpn aan leasen doet... En volgens mij doet verder Tele2 ook niet aan leasen, maar heb daar verder geen ervaring mee ;)

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:22

alleen Hi heeft toestellease kpn niet daar zit ik nu bij. Een rede waarom ik niet meer voor HI ga ik wou graag van kpn naar hi maar hi is nu een stuk duurder..

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:25

Hi is zeker van kpn, telfort weet ik niet.
Vodafone probleem was vorig jaar... ik ken niemand nu met die provider ook...

Wil ook eigenlijk niet overstappen van Hi, op het leasen na bevalt het me super goed....
Eventueel zou kopen en Sim only nog een optie zijn maar ook dan zal ik 2jr met de telefoon moeten doen om de kosten eruit te halen, even uitrekenen nog :)
Youfone is van Hi geloof ik, dus daar zou ik Sim only kunnen doen...

Als je nu meer betaalt met je ace dan is dat wel leuk straks met een mooie nieuwe S3 :D
Ik betaal nu weinig in een 1jarig abo en zou met een S3 en 1jarig abo 60 a 70 euro per maand moeten betalen... met 2jr wordt dit natuurlijk minder per maand....

Telfort heeft ook toestellease hoor Lovey_ou
Kpn heb ik niet gekeken

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:54

Marley schreef:
Hi is zeker van kpn, telfort weet ik niet.
Vodafone probleem was vorig jaar... ik ken niemand nu met die provider ook...

Wil ook eigenlijk niet overstappen van Hi, op het leasen na bevalt het me super goed....
Eventueel zou kopen en Sim only nog een optie zijn maar ook dan zal ik 2jr met de telefoon moeten doen om de kosten eruit te halen, even uitrekenen nog :)
Youfone is van Hi geloof ik, dus daar zou ik Sim only kunnen doen...

Als je nu meer betaalt met je ace dan is dat wel leuk straks met een mooie nieuwe S3 :D
Ik betaal nu weinig in een 1jarig abo en zou met een S3 en 1jarig abo 60 a 70 euro per maand moeten betalen... met 2jr wordt dit natuurlijk minder per maand....

Telfort heeft ook toestellease hoor Lovey_ou
Kpn heb ik niet gekeken

Aah okee :) vind het ook jammer dat je, volgens mij, geen mogelijkheid hebt om te kiezen tussen lease of koop. Denk dat ze daar toch wel klanten mee weg jagen...
Ik heb t nog ff opgezocht, en ik betaal dalijk gemiddeld per maand iets van 3 euro meer, maar dan heb ik wel S3, 4x zoveel internet als nu en onbeperkt smsen en onbeperkt bellen naar vodafone nummers dus das idd wel chill :)

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:17

ooh ja marley! Die provider heb je ook nog _O-

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 10:11

Zo vrijdag heb ik de S3 besteld met een nieuw abbo. Dinsdag heb ik hem in huis.

Zat eerst bij Hi, maar idd daar hebben ze toestel lease. Dus nu een abbo bij kpn.

Heb een abbo voor 2 jaar. (1 jaar werd me te duur)

De aanbieding bij kpn is dat ongeacht welk abbo je afsluit je de eerste 4 mnd 25,- betaald.
Ik heb dus nu het allerhoogste abbo, grootste bundel. Betaal daar 25,- euro voor. Na 3 mnd mag je je abbo onbeperkt aanpassen. Dus dan ga ik terug naar het abbo wat qua bel/sms.inet gedrag bij me past. Op deze manier betaal je uiteindelijk een stuk minder voor de telefoon. Ook krijg ik nog 12,50 pm korting van kpn. Dus de eerste 4 mnd betaal ik 12,50 voor een abbo.

Vond het zelf wel een mooie deal.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 10:37

Ik dacht dat kpn nu ook eerste 6 maanden gratis had zoals vodafone of was dat toen nog niet zo? Vodafone heeft dat al een tijdje geloof ik

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 10:45

Heb hem vrijdag avond besteld en toen niet iig.