odenxia schreef:Het liefst blijf ik ook bij KPN/HI. Heb er nooit problemen mee gehad namelijk.
Ik zou gewoon bellen, misschien dat ze je nog korting geven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LisaFaded schreef:Ariebombarie schreef:nee er is nergens meer onbeperkt internet, óók niet bij tmobile (al adverteren ze daar wel mee, niemand leest die kleine lettertjes he). maar onbeperkt internet is ook niet nodig aangezien veel mensen bij normaal gebruik niet boven de 250MB uitkomen
Ik betaal 4.95 bij voor onbeperkt internet en het staat in me contract. Ja ik heb alle kleine letters gelezen
Blacky94 schreef:LisaFaded schreef:
Ik betaal 4.95 bij voor onbeperkt internet en het staat in me contract. Ja ik heb alle kleine letters gelezen
Ja maar volgens mij ga je na een bepaald aantal MB van 7 of 14 Mbps naar 64 Kbps. Volgens mij is het idd wel onbeperkt maar kwa snelheid ga je er wel gigantisch op achteruit. Maar goed, wat dat betreft is het natuurlijk maar net wat voor bundel je hebt en wat je er allemaal mee doet zul je daar veel of weinig van merken..
Marley schreef:Ik twijfel of ik de samsung galaxy S3 wil, heb nu ook een Samsung en dat bevalt goed. Per 1 augustus mag ik mijn abo verlengen.... het liefst houd ik mijn huidige telefoon omdat die qua functies en formaat ideaal is, hij wordt alleen te langzaam en de batterij moet te vaak op geladen worden.
Als abo heb ik HI, niet de goedkoopste maar wel erg goed in zijn bereik wat voor mij echt heul belangrijk is. Ik betaal liever wat meer als dat betekent dat ik overal goed bereik heb(mijn vriend had met vodafone geen bereik in ons huis en moest buiten bellen, nu met HI nergens last van)
Zag laatst de S3 in de winkel en het formaat viel me ten opzichte van de S2 eigenlijk wel mee... hij is wel groter maar minder lompDaar was ik erg blij mee haha, als 2e keuze zou het namelijk een Iphone 4S worden maar ik wil eigenlijk niet overstappen van merk telefoon omdat deze toch weer anders werken en ik nu wel gewend ben
Twijfel nu alleen nog of ik een losse telefoon neem en dan SIM only, of een 1jarig abo of een 2jarig abo... vind de abo's er namelijk niet goedkoper op geworden met het leasen
Marley schreef:bij leasen gaat de telefoon ook nog terug naar de provider, dus je betaalt er wel voor (en misschien niet meer dan met de oude abo's) maar je moet de boel ook nog eens inleveren... dat staat me een beetje tegen. Je mag dan de telefoon na je abo nog kopen![]()
Het uitrekenen moet ik inderdaad nog doen, waarschijnlijk dan toch 2jr als ik voor de S3 ga omdat het anders erg veel wordt per jaar....
Had nu een galaxy ace, die was gratis bij een 1jarig abo dus dat was ideaaldat gaat natuurlijk voor dat bedrag niet lukken met de S3 of een Iphone 4S
Overstappen naar Vodafone (of tmobile) ga ik niet doen, dat wordt niets....
Marley schreef:Hi is zeker van kpn, telfort weet ik niet.
Vodafone probleem was vorig jaar... ik ken niemand nu met die provider ook...
Wil ook eigenlijk niet overstappen van Hi, op het leasen na bevalt het me super goed....
Eventueel zou kopen en Sim only nog een optie zijn maar ook dan zal ik 2jr met de telefoon moeten doen om de kosten eruit te halen, even uitrekenen nog
Youfone is van Hi geloof ik, dus daar zou ik Sim only kunnen doen...
Als je nu meer betaalt met je ace dan is dat wel leuk straks met een mooie nieuwe S3
Ik betaal nu weinig in een 1jarig abo en zou met een S3 en 1jarig abo 60 a 70 euro per maand moeten betalen... met 2jr wordt dit natuurlijk minder per maand....
Telfort heeft ook toestellease hoor Lovey_ou
Kpn heb ik niet gekeken