Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DebGizmo schreef:Kaatje schreef:Mij lukt dat ook niet hoor.
dan ben ik gelukkig niet de enige
Citaat:Ik schrijf wel een lijstje met de dingen die echt op zijn en die moeten komen, maar in de winkel kijk ik gewoon of ik nog iets mis.. En eten plannen vind ik al helemaal niks, bedenk gewoon 's ochtends wat voor vlees ik uit de diepvries haal en 's avonds bedenk ik de rest erbij.. Afhankelijk van wat er in huis is
DebGizmo schreef:Ik zag wel bij de AH grote zakken met ingevroren brocolli en ingevroren bloemkool, allemaal in kleinere stukjes, dat is toch ook wel erg handig! Denk dat ik mijn vriezer wat meer vrij moet gaan maken voor diepvriesgroente, want nu gaat er vaak nog een te groot deel weg en zo kan ik een mooie portie uitkiezen.
DebGizmo schreef:Kaatje schreef:Mij lukt dat ook niet hoor.
dan ben ik gelukkig niet de enige
luckyboy5 schreef:@kelpla : mag ik je weekmenu weten, vind het leuk te lezen wat (en goedkoop) je eet?
is dat niet goor hagelslag op brood, of vleeswaren en dan invriezen? smaakt dat niet vreemd? en doe je dan alle verschillende beleggen in 1 zak?
Vriendje eet er 10 en ik bedenk t altijd pas laat(lees :als ik écht naar bed wil) dat hij brood mee moet . dan is dat voorgevrorene wel handig!