Heb zelf een Desire S en deze bevalt prima, alleen doen een paar toetsen het af en toe niet, die reageren dan helemaal niet. Het gaat om het terug-pijltje en soms ook bij het typen een aantal letters (die dicht bij elkaar in de buurt zitten en voor mijn gevoel (heb het al een poosje niet meer gehad) de i, j en n geloof ik) die het niet doen op dat moment.
Hoogst irritand zoals je begrijpt. Hebben meer mensen dat wel eens? Soms duurt het maar een paar minuten en soms moet ik 'm gewoon een poosje laten doen en als ik 'm dan weer gebruik dan is alles weer prima. Zit te twijfelen om contact op te nemen met t-mobile (of naar een winkel te gaan) want dat moet ik eigenlijk sowieso doen aangezien ik de oordopjes wilde gebruiken en toen bleek de rechter het niet te doen

Maar ben bang dat als ik mijn telefoon naar de winkel breng, ik straks alles er op kwijt ben.. klopt dat?
Verder wil mijn misschien een Wildfire S kopen, maar na het lezen van wat gebruikerservaringen kom ik veel de klacht tegen dat er problemen zijn met het interne geheugen. Dat er 512mb zou zijn maar er effectief maar 150mb beschikbaar is. Veel gebruikers -lees ik dan he- krijgen dan vaak meldingen dat bepaalde dingen niet kunnen omdat het geheugen vol is en als ze een SDkaart er in doen, ze niet alles over kunnen zetten naar die SDkaart en er bepaalde geheugen-vretende dingen toch perse op het interne geheugen moeten blijven staan.
Zijn er meerdere mensen met dit probleem? Mijn vriend zou dan alleen whatsapp, psvnieuws en buienradar zo ongeveer op zijn telefoon willen, hij heeft niet eens hyves, facebook of twitter ofzo hoor haha dus zo'n enorme gebruiker van gadgets en apps is hij ook niet.