Ikea rond etenstijd is ook een goed tijdstip Dan zijn de meeste mensen óf thuis eten óf aan de zweedse balletjes in het restaurant. Wij zijn er vaak rond uur of zeven en dan is het uitgestorven
Pfufff wat was het gisteren druk Maar mooie bank gezien, de tuinset goedkoper en helaas nog 3 andere mooie vloeren Leuk behang gescoord erg leuk afgeprijsd van 50,00 per rol voor 10 per rol
Hihi dat tegenvallen daar denk ik ook wel eens aan...ben maar 1 keer in dit huis wezen kijken(eerder al in ander appartement in dat complex) en straks valt het toch tegen
Ik krijg geloof ik deze week te horen of mij hypotheekaanvraag geaccepteerd is....en dan over 4 weken de sleutel. hoop er voor die tijd dan al in te kunnen om wat maten op te nemen voor raamdecoratie en de vloerbedekking voor de slaapkamer. Kan ik dat alvast gaan bestellen.
Geloof dat ik verder wel aardig rond ben met spullen.
Zo vriendje en ik hebben ook onder voorbehoud van betaling een huisje gekocht Gisteren bij de woonboulevard in rotterdam geweest, en al wat dingetjes gekocht en wat dingetjes gezien!