Wat voor effect heeft het op mensenhaar? Is het voor glans, of voor wat anders?

Ben niet zo thuis in de haardingen, haha!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:Oh, ik weet trouwens nog iets![]()
Ze hebben bakblikken van Zenker die je zelf op maat kunt schuiven. Ik gebruik ze voor in de oven, maar ze zijn ook handig om bijv. salades op te maken. Doordat je ze kunt verschuiven kun je ze nl. precies passend maken voor in het systeem van de koelkast. Je schuift de blikken dan zo in de rail en zodoende kun je heel effectief 'stapelen'. Er zit dan nagenoeg geen ruimte tussen de blikken en zo heb je veel meer ruimte in je koelkast
xJolien schreef:VivaLaVida schreef:een supergave roze burberry map voor mn opleiding die half uit elkaar valt![]()
is een 2 rings, hij zit aan 1 kant gewoon niet vast! En heeft ie ook nooit gezeten zit geen gaatje..ggrrrr
Heb je het bonnetje nog? Zoja, gewoon even teruggaan!
tomklover schreef:Ik kom net van de action giga pot vaseline gekocht
En een borstel ( net een kieffer poetswonder ) voor nog geen 2euro bij elkaar!
jamiroquai schreef:Ik heb trouwens ook iets dat niet goed bevalt!
Bijna niet voor te stellen met al deze positieve reacties, op de map na dan.
De vloerwisserdoekjes en al die andere schoonmaak 'glassex'doekjes vind ik errug slecht!
Maar dat is volgens mij het enige....
Ik heb trouwens een keer een neppe buxusplant in een lichtgevende pot gekocht en meegenomen naar het ziekenhuis voor iemand. Het was voor kerstmis en er mochten geen planten of bloemen naar binnen. ik had er heel kleine kerstlichtjes indedaan.
De verpleging heeft dubbel gelegen om deze alternatieve kerstboom , er kwam zelfs een extra arts kijken!
tinkersjakie schreef:Over het verf heb ik nog nooit klachten gehad in de winkel. En de potten verf vind ik zelf super, heb het zelf op ons huis buiten en zit er al 2 jaar op en nog geen lelijke plekken of dat het loslaat. De grondverf van de Action zit er onder.
Tellie schreef:Hetzelfde geld voor de nepwimpers, grote afrader.
Quellian schreef:Tellie schreef:Hetzelfde geld voor de nepwimpers, grote afrader.
Ik vind ze gewéldig![]()
Haal zóveel bij de Action
Van die natte schoonmaakdoekjes, babydoekjes, alles op het gebied van persoonlijke verzorging, soms speelgoed (laatst een loopwagen voor 13,50), verf, wasverzachter (laatst hadden ze van Robijn de amandelcreme, die gebruik ik normaal ook altijd, scheelde behoorlijk in de prijs), aanstekers, batterijen, wat niet eigenlijk![]()
Vind alleen de haarverf geen aanrader. En de binnenbanden voor de fiets niet, volgens mij is dat B-keus
BarockPinto schreef:Strijkwater...