Wat koop jij bij de Action?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xJolien

Re: Wat koop jij bij de Action?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 21:56

Oke, ik heb toch even een vraag over die serum.... (naar aanleiding van ALLE positieve reacties, haha!)
Wat voor effect heeft het op mensenhaar? Is het voor glans, of voor wat anders? :o
Ben niet zo thuis in de haardingen, haha!

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 21:58

Oscar schreef:
Oh, ik weet trouwens nog iets :)*

Ze hebben bakblikken van Zenker die je zelf op maat kunt schuiven. Ik gebruik ze voor in de oven, maar ze zijn ook handig om bijv. salades op te maken. Doordat je ze kunt verschuiven kun je ze nl. precies passend maken voor in het systeem van de koelkast. Je schuift de blikken dan zo in de rail en zodoende kun je heel effectief 'stapelen'. Er zit dan nagenoeg geen ruimte tussen de blikken en zo heb je veel meer ruimte in je koelkast :)

Foto? Klinkt erg handig, maar weet niet precies wat je bedoelt.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:02

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:05

xJolien schreef:
Oke, ik heb toch even een vraag over die serum.... (naar aanleiding van ALLE positieve reacties, haha!)
Wat voor effect heeft het op mensenhaar? Is het voor glans, of voor wat anders? :o
Ben niet zo thuis in de haardingen, haha!

Afbeelding

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:06

Dankje Oscar!

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:12

ik gebruik al jaren haarserum, omdat ik idd dwars springerig en puizig haar heb.
met zo'n serum er in heb ik nergens meer last van.
ik ga idd ook maar een keer die van de action proberen, scheeld een heleboel met de prijzen van bijv andrelon of nog erger john frida.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:14

een supergave roze burberry map voor mn opleiding die half uit elkaar valt }:0 :(
is een 2 rings, hij zit aan 1 kant gewoon niet vast! En heeft ie ook nooit gezeten zit geen gaatje..ggrrrr

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:15

Yvonnedv, super bedankt! Had eerder dat plaatje wel langs zien komen, maar totaal niet bij stilgestaan! :o Dacht dat het de ingredienten ofz waren, haha! :=

Maar bedankt! Echt wat voor mij! :=

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:16

VivaLaVida schreef:
een supergave roze burberry map voor mn opleiding die half uit elkaar valt }:0 :(
is een 2 rings, hij zit aan 1 kant gewoon niet vast! En heeft ie ook nooit gezeten zit geen gaatje..ggrrrr

Heb je het bonnetje nog? Zoja, gewoon even teruggaan! ;)

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:20

xJolien schreef:
VivaLaVida schreef:

Heb je het bonnetje nog? Zoja, gewoon even teruggaan! ;)

Ligt er alleen wanneer je hem hebt gekocht en hoelang je hem al hebt gebruikt.....Als je zoiets ziet kun je beter gelijk terug gaan want als je hem al een tijdje hebt gebruikt ben ik bang dat je hem niet om kunt ruilen. Tenzij zij daar helemaal niet moeilijk doen.

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:43

tomklover schreef:
Ik kom net van de action giga pot vaseline gekocht
En een borstel ( net een kieffer poetswonder ) voor nog geen 2euro bij elkaar!

dat borsteltje heb ik ook!
Ideaal ding is dat!
Gebruik hem ook vaak om mijn fleece truien weer haar vrij te krijgen :)) en dekjes uit te borstelen
voordat ze in de was gaan!

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:13

Ik heb trouwens ook iets dat niet goed bevalt!

Bijna niet voor te stellen met al deze positieve reacties, op de map na dan.

De vloerwisserdoekjes en al die andere schoonmaak 'glassex'doekjes vind ik errug slecht!

Maar dat is volgens mij het enige....

Ik heb trouwens een keer een neppe buxusplant in een lichtgevende pot gekocht en meegenomen naar het ziekenhuis voor iemand. Het was voor kerstmis en er mochten geen planten of bloemen naar binnen. ik had er heel kleine kerstlichtjes indedaan.

De verpleging heeft dubbel gelegen om deze alternatieve kerstboom , er kwam zelfs een extra arts kijken!

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:16

jamiroquai schreef:
Ik heb trouwens ook iets dat niet goed bevalt!

Bijna niet voor te stellen met al deze positieve reacties, op de map na dan.

De vloerwisserdoekjes en al die andere schoonmaak 'glassex'doekjes vind ik errug slecht!

Maar dat is volgens mij het enige....

Ik heb trouwens een keer een neppe buxusplant in een lichtgevende pot gekocht en meegenomen naar het ziekenhuis voor iemand. Het was voor kerstmis en er mochten geen planten of bloemen naar binnen. ik had er heel kleine kerstlichtjes indedaan.

De verpleging heeft dubbel gelegen om deze alternatieve kerstboom , er kwam zelfs een extra arts kijken!

Nee hoor, De spuitbus grondverf en lak (vinden wij) ook niet goed :D

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:26

Over het verf heb ik nog nooit klachten gehad in de winkel. En de potten verf vind ik zelf super, heb het zelf op ons huis buiten en zit er al 2 jaar op en nog geen lelijke plekken of dat het loslaat. De grondverf van de Action zit er onder.

Wat ik wel een slecht artikel vind is de rvs waterkoker. Ik krijg toch wel bijna dagelijks 1 terug, niet omdat ze niet werken maar je moet hem zo plaatsen op de houder en niet anders anders doet ie het niet.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:27

Hetzelfde geld voor de nepwimpers, grote afrader. :+

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:27

alles van verf tot dienbladen.. ik word altijd zo hebberig van die winkel

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:28

Ik vind dat serum trouwens 3x niks; m'n haar wordt er bagger vet van! :\

Morgen heb ik ook weer bezoekje Action gepland; kan altijd wat gebruiken daar en met rondsnuffelen kom je altijd met minstens 2 tassen vol thuis! :')

Valt het jullie op dat het er ook altijd druk is? Bij de Actions waar ik kom in ieder geval wel. :=

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:31

tinkersjakie schreef:
Over het verf heb ik nog nooit klachten gehad in de winkel. En de potten verf vind ik zelf super, heb het zelf op ons huis buiten en zit er al 2 jaar op en nog geen lelijke plekken of dat het loslaat. De grondverf van de Action zit er onder.

Ik zeg niks over de potten verf, die zijn zekers goed :D

Maar de spuitbus grondverf doet en op ijzer erg slecht. De bovenlaag gaat bobbelen.
En de spuitbus lak hebben we op tegeltjes gebruikt en buiten laten drogen... 2 dagen later kwam er een regenbui en alles wat ónder de laklaag zat was weggespoeld, echt volledig weg! Toen lagen er ineens 3 spierwitte tegeltjes en was er niks van d eleuke tekeningetjes de erop zaten te zien :')

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:37

Ohh dat is zeker balen van de tegeltjes...

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:38

AAARGHHH _-:( Ik haaaat de Action.
Ik kom altijd met veeeels te veel en voornamelijk onzin thuis :D .
Maar het is zo goedkoop en je wordt er echt té hebberig van.
Wat heb ik afgelopen week gekocht:

Van die geurflesjes met van die houten stokjes erin.
Cactus-kaarsjes.
Tijgerbalsem.
Een hoofdmassage ding.
Veels te schattige opbergdoosjes.
Tapassetje.
Broodtrommel van Cars voor mijn zoon.
Ijsblokjes in alle kleuren van de regenboog.
Wat was ik kwijt: €10,- ofzo :=

Wat ik daar atijd koop.
Strijkwater.
Notitieboekjes (voor de boodschappen).
Schoencadeautjes voor de kids (met sinterklaas).
Schrubcreme.
Haarverf.
Microvezeldoekjes.
en zo kan ik nog wel ff doorgaan.....

RosaNur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:42

Oe ja ik ook:

- Standaard koop ik er plantenvoeding, mega grote fles en doe er lekker lang mee en goedkoper dan zo'n klein flesje in de supermarkt

- Laatst hebben we er een canvas afbeelding gekocht voor aan de muur :D

- Handdoekjes/theedoekjes

Die manden ga ik ook halen, nog niet eens aan gedacht maar zoek nog zoiets voor op stal :D

- Bloempotjes

- Blouses

pfff noem maar op... als ik er in de buurt ben en heb wat nodig loop ik graag naar binnen :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:43

Tellie schreef:

Ik vind ze gewéldig :D

Haal zóveel bij de Action :j
Van die natte schoonmaakdoekjes, babydoekjes, alles op het gebied van persoonlijke verzorging, soms speelgoed (laatst een loopwagen voor 13,50), verf, wasverzachter (laatst hadden ze van Robijn de amandelcreme, die gebruik ik normaal ook altijd, scheelde behoorlijk in de prijs), aanstekers, batterijen, wat niet eigenlijk :D
Vind alleen de haarverf geen aanrader. En de binnenbanden voor de fiets niet, volgens mij is dat B-keus :+

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:51

Quellian schreef:
Tellie schreef:

Ik vind ze gewéldig :D

Haal zóveel bij de Action :j
Van die natte schoonmaakdoekjes, babydoekjes, alles op het gebied van persoonlijke verzorging, soms speelgoed (laatst een loopwagen voor 13,50), verf, wasverzachter (laatst hadden ze van Robijn de amandelcreme, die gebruik ik normaal ook altijd, scheelde behoorlijk in de prijs), aanstekers, batterijen, wat niet eigenlijk :D
Vind alleen de haarverf geen aanrader. En de binnenbanden voor de fiets niet, volgens mij is dat B-keus :+

Ligt het dan aan mij? Bij mij blijven ze gewoon echt totaal niet plakken? :')

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:53

BarockPinto schreef:
Strijkwater...

strijkwater? Doe je dat niet gewoon met kraanwater? :Y)

Oh nee he, ik WIST dat ik wat vergeten was, die antiklitspray wou ik halen, fleecedekens waren er alleen in lelijke kleuren, en dat borsteltje dat op de furminator lijkt heb ik zien liggen maar ben het nog vergeten! STOM :')
Ik loop ook altijd een hele tijd met iets te sjouwen, kijk er nog eens naar, denk dan "kan ik niet beter wat anders kopen?" en leg het dan weer terug :') Zoveel leuks! Je hebt nu ook van die opvouwbare waterzakken van 10ltr, ondanks dat ik niet zou weten wanneer ik ze nodig zou hebben, lijken ze me gewoon handig om te hebben :=
Wel weer een paar emmers van 0,92 per stuk gehaald, een stalbezem (excl steel maar die heb ik nog wel) en supermooie etensbakken met rubberen rand voor de honden (eerst in de dierenwinkel gevraagd, 12€ voor niet-de-goede-maat, Action 1,59€ voor wèl de goeie maat!) :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:58

Tellie, de lijm is inderdaad niets, maar dat is vaak zo met nepwimpers; de bijgeleverde lijm moet je niet gebruiken :D